سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

شهر بیست/ شهردار قم از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: ۶۰ درصد آن مربوط بخش خصوصی و تعاونی‌ و ۴۰ درصد سهم شهرداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
شناسه : 29020 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه بصیرت در بدنه بلوار پیامبراعظم(ص) با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری امسال در این بلوار، اظهار داشت: پروژه بصیرت نهمین پروژه‌ای است که در قالب سرمایه‌گذاری امسال در بلوار پیامبر اعظم(ص) کلید خورده است.

شهردار قم افزود: بعضی از پروژه‌ها در حد نقشه‌های فاز دو هستند و بعضی خاک‌برداری کرده‌اند و امیدوار هستیم که کار دو الی سه پروژه بزرگتری که یکی از آنها ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد، دریکی دو هفته آینده در شورای عالی سرمایه‌گذاری به اتمام برسد.

سقائیان نژاد ادامه داد: مجموعاً تا پایان سال ۹۹ نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داریم که ۶۰ درصد آن مخصوص بخش خصوصی و تعاونی‌های مختلف و ۴۰ درصد سهم شهرداری است.

وی با اشاره به تخفیفات و همراهی شهرداری برای ورود بخش خصوصی، تأکید کرد: همه تلاش ما این است که شرایط برای حضور سرمایه‌گذار فراهم شود اما درصد تخفیفات به نوع پروژه بستگی دارد.

شهردار قم بابیان اینکه پروژه‌ها به‌منظور سرمایه‌گذاری دسته‌بندی‌شده‌اند، افزود: این جدول دسته‌بندی پروژه‌ها در شورای عالی سرمایه‌گذاری وجود دارد فقط برای اینکه بستر برای سرمایه‌گذاران فراهم شود و فرش قرمزی برای حضور بخش خصوصی فراهم شود.

سقائیان نژاد بابیان اینکه همه مشکلاتی که در کشور داریم به این خاطر است که ۸۵ درصد منابع در اختیار دولت است، تأکید کرد: باید این روند برعکس باشد و باید این سرمایه به سمت‌وسوی مردم برگردد، اگر اقتصاد مردم محور باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود و کارها ازنظر بهره‌وری هم بالاتر خواهد رفت.

شهردار قم خاطرنشان کرد: کار کردن در شهر قم اعم از غرس یک درخت تا اجرای پروژه‌های عمرانی سبب افتخار و باقی صالحات است و با توجه به تجربه همکاری که با ارتش شجاع و مقاوم داریم قطعاً این پروژه سبب خیرات می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.