سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی ارتش در پروژه «بصیرت»

شهر بیست/ مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری در پروژه «بصیرت»، گفت: حجم سرمایه‌گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به شرایط ممکن است کم یا زیاد شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی ارتش در پروژه «بصیرت»
شناسه : 29016 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر خرم طوسی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه بصیرت در بلوار پیامبراعظم(ص)، هدف اصلی این پروژه را تکمیل فعالیت‌های فرهنگی برای کارکنان ارتش برشمرد و اظهار داشت: در این پروژه امیدوار هستیم هم به توسعه فرهنگی کمک بکنیم و هم پروژه از نظر اقتصادی توجیه منطقی را داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش با ابراز قدردانی از همکاری شهرداری با ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: از روز اول در مشارکت با شهرداری قم با روی باز مواجه شدیم و امیدوار هستیم که با این پروژه بتوان حرکتی برای ارتقای نشاط اجتماعی خانواده ارتش انجام داد.

خرم طوسی با اشاره به حجم سرمایه گذاری در پروژه بصیرت هم تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به شرایط ممکن است کم یا زیاد شود.

وی با تأکید بر اینکه درهای شهرداری قم همواره به روی ارتش باز بوده است، گفت: در سرمایه گذاری‌های مناسب شهر قم حتما مشارکت خواهیم کرد.

خرم طوسی با اشاره به مقام و مرتبه شهر قم از منظر جایگاه عالی‌رتبه علمی و از سوی دیگر مجاورت با بانوی کرامت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امیدوار هستیم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که همکاران ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بتوانند در این شهر حضور پیدا کنند و ضمن زیارت و سپری اوقات بتوانیم در مسیر رشد و تعالی خودشان و خانواده‌شان قدمی برداشته باشیم.

وی با ابراز قدردانی از شهردار قم، افزود: چه در اصفهان و چه در قم با لطف سقائیان نژاد برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدم‌های بزرگی برداشته شد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش تأکید کرد: شهردار قم و بدنه شهرداری همواره با روی گشاده با ارتش و بنیاد تعاون ارتش مواجه شدند و با استقبال خوبی مواجه شدیم و از شهردار و معاونان محترم شهردار تشکر می‌کنم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.