پای «ابوالفضل مرگ بر شاه» به شورای شهر باز شد

شهر بیست/ کتاب خاطرات ابوالفضل الماسی از چهره‌های انقلابی قم با عنوان «ابوالفضل، مرگ بر شاه» و مجموعه شعر قم با عنوان «از خیابان ارم» در نشست امروز شورای اسلامی شهر قم رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پای «ابوالفضل مرگ بر شاه» به شورای شهر باز شد
شناسه : 28965 | انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رونمایی از دو کتاب خاطرات انقلاب با عنوان «ابوالفضل، مرگ بر شاه»، مجموعه شعر قم با عنوان «از خیابان ارم» از برنامه‌های شهرداری قم و به مناسبت گرامیداشت «روز قم» بود.

در این نشست علی پورزمان، یکی از نویسندگان کتاب «ابوالفضل، مرگ بر شاه» در سخنانی گفت: این کتاب، خاطرات آقای ابوالفضل الماسی از انقلابیون قم و از دوران انقلاب است.

وی افزود: به خوبی به یاد دارم که در آغاز ضبط خاطرات، ایشان به ما گفت من به خاطر رضای خدا در فعالیت‌های انقلابی حاضر بودم و بیان این خاطرات هم برای رضای خداست.

پورزمان ضمن تشکر از رضا یزدانی به عنوان نویسنده دیگر این کتاب ابراز امیدواری کرد که انتشار این کتاب، سرآغاز خوبی برای تداوم ثبت و ضبط خاطرات مردم قم از دوران انقلاب باشد.

همچنین ابوالفضل الماسی نیز در ادامه این نشست بیان کرد: افراد بسیاری برای به ثمر رسیدن این انقلاب زحمت کشیدند که برخی شهید شدند و برخی هم از قطار انقلاب پیاده شدند یا از آن سقوط کردند، پس ما باید مراقب خود باشیم و همیشه از خداوند بخواهیم که عاقبت ما را ختم به خیر کند.

وی اضافه کرد: رهنمود حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری این است که می فرمایند کارهایی را که برای مردم انجام می‌دهید، به آن ها بگویید، لذا هم ما و هم مسئولان باید به این توصیه مهم عنایت داشته باشند.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی حوزه هنری استان قم نیز به روند شکل گیری کتاب «از خیابان ارم» اشاره کرد و گفت: این کتاب، مجموعه اشعار برگزیده‌ای است که صرفا برای شهر قم و در حال و هوای شهر قم سروده شده است.

محمد غفاری ادامه داد: این اشعار بر اساس یک فراخوان جمع‌آوری شد که بیش از ۱۰۰ شاعر بر اساس این فراخوان شعر سرودند و برگزیده این اشعار در کتاب «از خیابان ارم» منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.