با اکران هفده فیلم

پرونده جشنواره فیلم فجر در قم بسته شد

شهر بیست/ پرونده اکران سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم بسته شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرونده جشنواره فیلم فجر در قم بسته شد
شناسه : 2896 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اکران فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر در قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از روز جمعه دوازدهم بهمن کلید خورد و سینما ونوس و سینما تربیت به مدت هفت شب میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم بودند.

«پالتو شتری»، «دیدن ایم فیلم جرم است»، «معکوس»، «آشفته‌گی»، « بیست و سه نفر»، «تیغ و ترمه»، «جمشیدیه»، «خون خدا»، «درخونگاه»، «سال دوم دانشکده من»، «شبی که ماه کامل شد»، «تختی»، «قسم»، «ماجرای نیمرو۲:رد خون»، «سرخپوست»، «سمفونی نهم» و «حمال طلا» هفده فیلمی بودند که از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم اکران شدند.

امسال نیز این جشنواره در قم با استقبال تماشاگران مواجه شد و فیلم های «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، «ماجرای نیمروز۲؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ، «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده، «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و «تختی» به کارگردانی بهرام توکلی از فیلم های پرمخاطبی بودند که تماشاگران بسیاری را به صف کردند.

همچنین فیلم سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی نیز با وجود اینکه فقط در سینما ونوس اکران شد، با استقبال مواجه شد. فیلم بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری هم از دیگر فیلم های پرمخاطب جشنواره بود.    

پنج فیلم کودک و نوجوان «پاستاریونی»، «ضربه فنی»، «شب آفتابی»، «بنیامین» و «آخرین داستان» در قالب طرح شاپرک به طور رایگان در سینما تربیت برای دانش آموزان اکران شدند.

خاطرنشان می شود جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران قم در انعکاس و پوشش رویدادهای خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم اهتمام ویژه‌ای داشتند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.