تدوین ۳۰ سرفصل از برنامه‌های شهرداری در حوزه ایثار و شهادت

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تأکید شهردار قم در افزایش نشاط اجتماعی از تدوین ۳۰ سرفصل از برنامه‌های شهرداری در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین ۳۰ سرفصل از برنامه‌های شهرداری در حوزه ایثار و شهادت
شناسه : 28955 | انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در آیین افتتاح بوستان کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در محله سه مسکن مهر پردیسان برگزار شد، اظهار داشت: این بوستان می‌تواند شروع فصل جدیدی از خدمات فرهنگی شهرداری باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بابیان اینکه امیدوار هستیم که این افتتاح باعث شود کتاب‌دوستان بتوانند در ایام سال از این بستر استفاده کرده و سبب تشویق مردم به کتاب و کتاب‌خوانی شود، اظهار داشت: مجموعه خدمات فرهنگی شهرداری در فصل ویژه‌ای با تأکیدات شخص شهردار در حال پیگیری است.

کلانترزاده با اشاره به افتتاح‌های و مراسم رونمایی در هفته گذشته و روزهای پیش رو ادامه داد: در این ایام هرروز خبر خوشی را در شهر می‌شنویم که در فصلی که همه دل‌نگران کرونا هستیم سبب افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم، تصریح کرد: در آستانه سالگرد شهید مهدی زین‌الدین آیین رونمایی ۴۰ کوچه بانام ۴۰ شهید را روز گذشته برگزار کردیم و از ۱۲ یادمان شهدا در شهر قم رونمایی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از افتتاح بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ۳۰ سرفصل از اقدامات تنها در حوزه ایثار و شهادت در دستور کار شهرداری بوده که در این روزها به سرانجام رسیده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.