دسترسی منطقه‌ای مناسب به بوستان کتاب

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به مساحت دو هزار و هفتصد هکتاری بوستان کتاب، گفت: این بوستان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه استانی داشته و بیش از یک میلیارد تومان نیز از اعتبارات منطقه هشت به آن اختصاص داده‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دسترسی منطقه‌ای مناسب به بوستان کتاب
شناسه : 28946 | انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در حاشیه افتتاح بوستان کتاب در محله سه پردیسان با اشاره به افتتاح بوستان کتاب همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار داشت: این بوستان در مساحت دو هزار و هفتصد هکتاری در محله سه مسکن مهر پردیسان واقع‌شده است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم، با بیان اینکه بوستان کتاب بوستان بسیار زیبا و دارای شاخصه‌های خوبی است، افزود: بوستان کتاب هم از خیابان بصیرت و هم از خیابان استقلال دسترسی داشته و پارکینگ اختصاصی دارد که ازجمله شاخصه‌های مسکن مهر است.

رمضانی با اشاره به محله محور بودن بوستان‌های پردیسان، تأکید کرد: یکی از قابلیت‌های مسکن مهر این است که با وجود اینکه واحدها کوچک است بوستان‌هایی که به همت شهرداری قم احداث‌شده، فضای خوبی را برای حضور مردم فراهم کرده که رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه رضایت مردم و قدردانی آن‌ها بهترین انگیزه برای ماست، تصریح کرد: این بوستان در یک محدوده زمانی کوتاه ۱۵ روزه به‌صورت فوری و باهمت همه بخش‌های فضای سبز تکمیل و برای افتتاح آماده شد.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم، اقدام فوری بخش‌های مختلف فضای سبز برای تکمیل این پروژه را یک رستاخیز خواند که موجب شد این بوستان در بهترین فصل که فصل کاشت بود، احداث شود.

رمضانی یکی از اتفاقات خوب در مسکن مهر را محله محور بودن فضای سبز آن ارزیابی کرد و افزود: برای هر محله در مسکن مهر، یک بوستان طراحی‌شده است که آسایش مردم را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی با فاصله ۲۰۰ متر از بوستان کتاب با پای پیاده به بوستان محله یک می‌رسیم که با مساحت پنج هکتار یک بوستان محلی بی‌نظیر است.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی بوستان محله یک نیز خبر داد و گفت: این بوستان نیز به‌زودی قابل‌افتتاح است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به هزینه‌های احداث بوستان کتاب، تأکید کرد: این بوستان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه استانی داشته و یک میلیارد تومان نیز از اعتبارات منطقه هشت به آن اختصاص داده‌شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.