مدير پرديس سينمايی ونوس قم:

بهترین فیلم‌های جشنواره فجر بعد از تهران در قم اکران شد

شهر بیست/ مدير پرديس سينمايی ونوس قم گفت: با رايزنی‌هايی كه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انجام داد بعد از تهران بهترين فيلم ها در قم اكران شد و از پنج فيلم برتر در آرای مردمی، چهار فيلم در قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهترین فیلم‌های جشنواره فجر بعد از تهران در قم اکران شد
شناسه : 2886 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم، علیرضا آغاز با اشاره به اینکه پردیس سینمایی ونوس در پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر در قم همچون دوره های گذشته افتخار میزبانی از همشهریان قمی را داشت، اظهار کرد: استقبال از این جشنواره بسیار فوق العاده بود به طوری که تقریباً ۱۰۰ درصد بلیط های موجود به مدت هفت روز به فروش رسید.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از بلیط های جشنواره پیش از آغاز اکران فیلم ها به صورت اینترنتی به فروش رسید و خرید حضوری به دلیل تکمیل ظرفیت سانس ها بسیار کم بود.

مدیر پردیس سینمایی ونوس قم با اشاره به اینکه با رایزنی‌هایی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انجام داد بعد از تهران بهترین فیلم ها در قم اکران شد، خاطرنشان کرد: از پنج فیلم برتر در آرای مردمی چهار فیلم در قم اکران شده که نشان از همت والای دست اندرکاران برگزاری این جشنواره در قم دارد.

*روزانه دو هزار نفر برای تماشای فیلم های جشنواره فجر به سینما آمدند 

همچنین سید روح الله حسینی نماینده اتحادیه تهیه کنندگان سینما با بیان اینکه اکران هر سانس فیلم جشنواره فجر بالغ بر ۵ میلیون تومان هزینه در بر دارد، ابراز کرد: در مجموع اکران های جشنواره فیلم فجر در قم بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان هزینه شده و روزانه بیش از دو هزار نفر برای تماشای این فیلم ها به سینماها آمدند.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از سینماگران قمی و هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون از این جشنواره استقبال و از برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم اظهار خرسندی کردند که جا دارد از زحمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و رئیس اداره سینمایی این اداره کل قدردانی و تشکر کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.