آغاز به کار واحد سیار پیک کتاب در قم/ قصه گویی زنده در فضای مجازی

شهر بیست/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از آغاز به کار فعالیت واحد سیار پیک کتاب با هدف اهدای کتاب در منازل فعالان عرصه کتابخوانی در استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز به کار واحد سیار پیک کتاب در قم/ قصه گویی زنده در فضای مجازی
شناسه : 28805 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، حامد حجتی با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در این هفته پرداخت و اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی واحد سیار شهری پیک کتاب در استان قم را با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دنیای کتاب راه اندازی شد.

وی ادامه داد: وظیفه پیک کتاب در شرایط کرونا این است که درب منازل اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دنیای کتاب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتابخوانی مراجعه کرده، به آنها کتاب هدیده داده و گفت وگویی مبتنی بر ویژگی های خوب کتاب با آنها داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه این طرح تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی ادامه دارد، گفت: یک روز این هفته نیز پیک کتاب به یکی از روستاهای قم خواهد رفت و در روستا نیز اهدای کتاب صورت خواهد گرفت.

حجتی از اجرای برنامه «قصه شب» در محل دنیای کتاب خبر داد و گفت: این برنامه نیز در این هفته از ساعت ۱۸ به اجرا می رسد که طی آن هر روز یکی از مربیان کانون به صورت زنده برای کودکان و نوجوانان قصه گویی خواهد کرد؛ این برنامه از صفحات مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دنیای کتاب و پیک امید به صورت زنده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این هفته زمینه برقراری ارتباط بین نویسندگان مطرح کتاب کودک و مخاطبان را نیز به صورت مجازی فراهم کردیم، خاطرنشان کرد: تمام این برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی تدارک دیده شده که امیدواریم مجموع این برنامه ها بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.   

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.