اعضای تور گردشگری غیرمجاز بازداشت شدند/ برخورد جدی در انتظار تورهای غیرمجاز و ناهنجار

شهر بیست/ معاون دادستان قم از بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد خبر داد و گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تورهای ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدأ قم یا با عبور از مسیر قم قصد عزیمت به سایر شهرهای مجاور را داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعضای تور گردشگری غیرمجاز بازداشت شدند/ برخورد جدی در انتظار تورهای غیرمجاز و ناهنجار
شناسه : 28803 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری با اشاره به اجرای طرح‌های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی اجتماعی در جامعه، گفت: طرح ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

معاون دادستان قم بیان کرد: در همین راستا طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه دادسرای قم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تور ناهنجار و غیرمجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تور‌های هنجارشکن بودند، افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رفتارهای نابهنجار، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستورات قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و به پارکینگ منتقل شد و برای مسئول تور به همراه ۱۸ نفر از شرکت کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند، پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

حجت الاسلام تحریری تأکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند، برخورد جدی خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.