۴۰ یادمان شهدای شاخص قم ساخته می‌شود

شهر بیست/ شهردار قم با تأکید بر یادآوری تأثیر خون شهدا در امنیت کشور گفت: انتخاب ۱۲ شهید برای ساخت یادمان آغاز راه بوده و یادمان ۴۰ شهید شاخص شهر قم ساخته می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴۰ یادمان شهدای شاخص قم ساخته می‌شود
شناسه : 28797 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه مراسم رونمایی از یادمان ۱۲ شهید استان قم با تأکید بر معرفی شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: باید جوانان با تاریخچه فعالیت‌ها وزندگی نامه شهدا آشنا شده و این معرفی در قالب‌های هنرمندانه و نوآورانه انجام شود.

شهردار قم، کاشت ۶ هزار و ۹۰ درخت به نام شهدا را در بوستان شهدا مطرح کرد و گفت: نام‌گذاری بوستان و معابر شهر به نام شهدا و تبدیل خانه شهدا به خانه موزه جلوه‌ای از کار شهرداری در این مسیر است.

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: باید به نسل جوان یادآوری کنیم که امنیت و سربلندی کشور ایران را مدیون شهدا بوده و در صورت قدرناشناسی از خون شهدا دچار کفران نعمت شده‌ایم.

وی در ادامه فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگی جاودانه و برخاسته از فرهنگ حسینی(ع) دانست و یادآور شد: اگر بتوانیم این فرهنگ ایثار و شهادت را درخشان کرده و چراغ راه قرار دهیم و از آن پیروی کنیم هرگز انقلاب به انحراف کشیده نخواهد شد.

شهردار قم، اخلاص را در انجام وظایف حتی در معرفی شهدا لازم خواند و تأکید کرد: باید فرهنگ اخلاص را در انجام وظایفمان برجسته کرده و  شهدا به‌عنوان راهنمایان این حرکت بهترین الگو خواهند بود.

سقائیان نژاد، انتخاب ۱۲ شهید برای ساخت یادمان را آغاز راه خواند و خاطرنشان کرد: یادمان ۴۰ شهید شاخص شهر قم ساخته و در مکان‌های مختلف و پرتردد نصب خواهد شده و هنرمندان زیادی برای انجام این حرکت جاودانه در کنار هم قرارگرفته‌اند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.