آمادگی شبانه روزی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: تیم‌های مدیریت بحران در تمام مناطق آماده‌باش بوده و تجهیزات برای رفع آب‌گرفتگی ساماندهی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شبانه روزی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی
شناسه : 28776 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به آغاز فصل بارندگی‌ها از آمادگی شهرداری قم برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی خبر داد و اظهار داشت: تیم‌های مدیریت بحران در تمام مناطق آماده‌باش بوده و تجهیزات برای رفع آب‌گرفتگی ساماندهی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم یکی از نقاط بحرانی را زیرگذرها دانست و افزود: پمپ‌های زیرگذرها-لایروبی سپتیک فعال‌شده و راه‌بندهای ورودی به بلوار شهید سلیمانی نصب و نیروهای لازم در این نقاط مستقرشده است.

میرهادی تصریح کرد: ورودی‌های چاه‌های جذبی در محلات بررسی‌شده و برای ماشین‌آلات خصوصاً تانکرهای مکنده راننده پیش‌بینی‌شده است.

وی از تست و کنترل پمپ‌های کفکش و پمپ‌هایSp (آتی سر) خبر داد و گفت: عوامل اجرایی خصوصاً پلیس ساختمان، پیمانکاران خدمات شهری، ساخت‌وسازهایی که باعث تخریب نهر یا پر کردن انهار شده را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم جمع‌آوری نخاله و مصالح که می‌تواند باعث آب‌گرفتگی شود را یکی دیگر از اقدامات شهرداری اعلام کرد و گفت: از پروژه‌های فعال عمرانی سطح شهر برای اطمینان از باز بودن مسیر کانال‌ها بازدیدها انجام‌شده و کیسه‌های شن در محلاتی که سابقه آب‌گرفتگی دارد مستقرشده است.

میرهادی در پایان با تأکید بر نظارت شبانه‌روزی و مستمر بر معابری که سابقه آب‌گرفتگی دارند، بیان کرد: تکمیل لای‌روبی کانال‌ها و حفر چاه‌های جذبی سطح شهر تسریع شده و تمام تیم‌های مدیریت بحران شهرداری در روزها و شب‌های بارندگی آماده‌باش هستند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.