رضوانی خبر داد

۱۵ هزار قطعه بلیط فیلم‌های جشنواره فجر در قم به فروش رفت/سینما شهر آفتاب در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ رئيس اداره سينمايی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بيان اينكه بر اساس طراحی اوليه 15 هزار قطعه بليط طراحی و چاپ شده بود، ابراز كرد: با استقبال كم نظير از فيلم های جشنواره فجر تمامی بليط ها به فروش رفته و از مردم قم تشكر می كنيم كه با اين استقبال، ما را سربلند كردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۵ هزار قطعه بلیط فیلم‌های جشنواره فجر در قم به فروش رفت/سینما شهر آفتاب در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 2877 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم، محمد کاظم رضوانی به تشریح روند برگزاری این جشنواره در قم پرداخت و اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال توفیق داشتیم جشنواره فیلم فجر را در قم برگزار کنیم و برای هر چه پرشورتر برگزار کردن آن از سه ماه قبل، شورای سیاستگذاری تشکیل و برنامه ریزی های لازم انجام شد.

وی ادامه داد: با عنایت به قرارگرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردیم تا جشنواره فیلم فجر را با کیفیت و کمیت بالا برگزار کنیم که در این راستا سینمای ونوس و سینمای تربیت برای اکران فیلم ها در نظر گرفته شدند و برای خدمات دهی بهتر صندلی، صوت و تصویر سینما تربیت را بهسازی کردیم.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه بر اساس طراحی اولیه ۱۵ هزار قطعه بلیط طراحی و چاپ شده بود، ابراز کرد: با حضور پرشور مردم و استقبال کم نظیر از فیلم های جشنواره فجر تمامی بلیط ها به فروش رفته که جا دارد از مردم قم تشکر کنیم که با این استقبال ما را سربلند کردند.

رضوانی افزود: به منظور حمایت از این استقبال مردم و علاقه مندی آنها به سینما طبق وعده قبلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تلاش کردیم دو سینمای شهر آفتاب و استقلال را که از سینماهای قدیمی قم هستند، احیا کنیم که این امر انجام شد و سینما شهر آفتاب با چهار سالن در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید و سینما استقلال نیز طبق برنامه تا پایان سال ۹۷ راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همراهی اهالی رسانه، خبرگزاری ها، مطبوعات و صداوسیما که انعکاس خوبی از رویدادهای این جشنواره داشته و اخبار آن را به صورت لحظه ای منتشر می کردند سپاسگزاریم و امیدواریم حاصل تمام این تلاش ها رضایت همشهریان عزیزمان را به همراه داشته باشد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.