استفاده از نظرات اهالی مطبوعات در تدوین برنامه دوم مدیریت شهری

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نظرسنجی از نخبگان علمی و اجرایی در جریان تدوین برنامه دوم مدیریت شهری، از ارسال فرم‌های نظرسنجی به خبرگزاری‌ها و اصحاب مطبوعات خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از نظرات اهالی مطبوعات در تدوین برنامه دوم مدیریت شهری
شناسه : 28643 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به نظرسنجی از نخبگان علمی استان قم به‌منظور استفاده در تدوین برنامه دوم مدیریت شهری، اظهار داشت: فرم‌های نظرسنجی به‌منظور دریافت نظرات کارشناسی در رابطه با فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری درگذشته و نیازهای پیش‌رو به انجمن یا کانون‌های تخصصی و کانون وکلا و مهندسین ارسال شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نظرسنجی از پزشکان در جریان این نظرسنجی نیز تصریح کرد: خبرگزاری‌ها و فعالان عرصه مطبوعات نیز از جمله نخبگانی هستند که از نظرات آنها در قالب فرم‌های نظرسنجی احصا و در تدوین برنامه دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلانترزاده به استفاده از نظرات فعالان برجسته تجاری استان نیز اشاره کرد و گفت: اتاق‌های اصناف نیز در جریان تدوین برنامه دوم فرم نظرسنجی دریافت کرده‌اند.

وی از نظرسنجی از مدیریت هایپرمارکت‌های بزرگ شهری هم خبر داد و افزود: روسا یا نمایندگان خوشه‌های صنعتی استان نیز در این نظرسنجی شرکت داده خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از ارسال نامه جداگانه به رئیس بنیاد نخبگان نیز خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر همه نخبگانی که به‌صورت مستقیم در نظرسنجی شرکت داده‌شده‌اند از بنیاد نخبگان هم درخواست شده است که نخبگانی علمی بیشتری را به‌منظور شرکت در این نظرسنجی معرفی کنند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.