کاشت نهال صدقه جاریه است/ فرصت خدمت در قم را غنیمت بدانیم

شهر بیست/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: کاشت نهال به نام شهیدان انقلاب و نظام یک صدقه جاریه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاشت نهال صدقه جاریه است/ فرصت خدمت در قم را غنیمت بدانیم
شناسه : 28640 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد سعیدی در آیین غرس نهال ۶۰۹۰ شهید استان که در بوستان یادمان شهدا برگزار شد، اظهار داشت: ایام ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم را گرامی می‌داریم، این بانوی بزرگوار با حضور خود، به عظمت و گسترش معنوی و جغرافیایی شهر قم افزودند و منبع خیر و برکتی برای جهان اسلام شدند.

امام جمعه قم افزود: حضرت معصومه(س) مروج اهل‌بیت(ع) و زمینه ساز تاسیس حوزه علمیه و تعظیم شعائر دین هستند و به درستی در دفاع از قرآن و عترت ایستادگی کردند و ثمره آن شکل‌گیری انقلاب به رهبری امام‌خمینی(ره) بود.

وی تصریح کرد: این بانوی بزرگوار برای ورود به قم رنج‌های زیادی متحمل شدند و مشکلات زیادی را به جان خریدند، جان خود را در معرض آسیب قرار دادند تا معارف دین باقی بماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی عنوان کرد: امام خمینی(ره) نیز برگرفته از این مکتب قیام کردند و جوانان زیادی به ایشان لبیک گفتند و در این راه شهید شدند و در نهایت نهضت به ثمر نشست.

نماینده ولی فقیه در استان قم بیان کرد: کاشت نهال به نام شهیدان انقلاب و نظام، یک کار خیر و صدقه جاریه است و امروز همه ما برای تجلیل از مقام شهیدان جمع شده‌ایم و انتظار آن‌ها این است همیشه در زندگی این طراوت و تحرک را داشته باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به نام گذاری روز قم خاطرنشان کرد: هر روزی که به نام قم در این سرزمین مقدس تلاش شود با ارزش است، در شهرداری و شورای اسلامی شهر خدمات و برنامه‌هایی عرضه می‌شود و باید این برنامه‌ها هر سال جدید و نو باشد.

وی تصریح کرد: برای گرامیداشت این بانوی بزرگوار که ودیعه الهی است و امام صادق(ع) وعده حضورشان در قم را دادند باید کار جدیدی در پیش بگیریم و مسیر نویی را بپیماییم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی گفت: در اعتلای فرهنگ اهل بیت(ع) باید تلاش کرد به ویژه اینکه قم حرم اهل بیت‌(ع) است. ما خادمان حرم شریف هستیم و مفتخریم خداوند چنین مسئولیتی را به ما عنایت کرده و باید خادم بمانیم تا وقتی از دنیا برویم.

نماینده ولی فقیه در استان قم بیان کرد: نباید به دست‌های شکسته و پوسیده آمریکا امید بست، به ویژه آن دستانی که جسارت کردند و سردار سلیمانی را به شهادت رساندند قابل اعتماد نیستند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.