ثبت‌نام ۷۰ کتاب‌فروش قمی در طرح پاییزه کتاب

شهر بیست/ رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از ثبت‌نام ۷۰ کتاب‌فروش قمی در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: این طرح از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «دانایی؛ مانایی» اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت‌نام ۷۰ کتاب‌فروش قمی در طرح پاییزه کتاب
شناسه : 28626 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روح الله کریمی رئیس اداره فرهنگی این اداره کل در خصوص اجرای طرح پاییزه کتاب گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده ۸۱۷ کتابفروشی از سراسر کشور برای حضور در طرح پاییزه کتاب ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند که در مقایسه با طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش ۶ درصدی مشارکت کتابفروشی‌ها را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح‌های یارانه حمایتی از کتابفروشان، از تعداد کل کتابفروشی‌های عضو طرح، ۶۲۹ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۸۸ کتابفروشی در سایر شهرهای استان‌ها برای حضور در طرح پاییزه کتاب ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند.

کریمی افزود: مطابق آمار، ۱۰۵ کتابفروشی برای نخستین بار در طرح پاییزه کتاب ۹۹ شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به رتبه چهارم قم در میزان مشارکت کتاب‌فروشی‌های این استان در طرح پاییزه کتاب تصریح کرد: استان‌های تهران با ۱۲۸ کتاب‌فروشی، اصفهان با ۸۵ کتاب‌فروشی، خراسان‌رضوی با ۸۴ کتاب‌فروشی، قم با ۷۰ کتاب‌فروشی، آذربایجان‌شرقی با ۵۰ کتاب‌فروشی، کردستان با ۴۶ کتاب‌فروشی، فارس با ۴۵ کتاب‌فروشی، مازندران با ۳۱ کتاب‌فروشی، گیلان با ۲۷ کتاب‌فروشی و کرمان با ۲۲ کتاب‌فروشی در طرح پاییزه کتاب ۹۹ مشارکت کردند.

کریمی خاطر نشان ساخت: طرح پاییزه کتاب ۹۹ از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: در این طرح، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی کتابفروشی‌های عضو این طرح، از یارانه ۲۰ درصدی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.