۱۲ پروژه کلان شهری به مناسبت روز قم افتتاح می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ۱۲ پروژه کلان شهری به مناسبت روز قم با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۲ پروژه کلان شهری به مناسبت روز قم افتتاح می‌شود
شناسه : 28497 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در نشست رسانه‌ای که به مناسبت سالروز ورود تاریخی و تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم و روز قم به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: به برکت وجود این بانوی کریمه شاهد اتفاقات بسیار ارزشمندی در شهر قم بوده‌ایم و معنای واقعی صدور علم و انتشار علم را از این شهر شاهد هستیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: طی سال‌های گذشته مجموعه مدیریت شهری شامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم سعی کردند در راستای سند چشم‌انداز شهر قم اقدامات ویژه‌ای داشته باشند که یکی از کارهایی که در این راستا راهگشا بوده، نام‌گذاری ۲۳ ربیع‌الاول به‌عنوان روز قم بوده است.

کلانترزاده تصریح کرد: برنامه‌های مناسبتی به‌خصوص مناسبت‌هایی که انتسابی به قم دارد یکی از ضرورت‌های موردتوجه شهرداری قم است که ۲۳ ربیع‌الاول همزمان با ورود حضرت معصومه(س) و روز قم سرآمد این مناسبت‌ها هست.

وی با اشاره برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت روز قم، تأکید کرد: ۱۲ پروژه کلان‌شهری در قالب پروژه‌های روز قم بااعتباری بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد ریال به سرانجام رسیده است که در فاصله زمانی ۱۹ آبان ماه تا ۴ آذرماه میلاد امام حسن عسگری(ع) افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بابیان اینکه آئین‌های کلنگ زنی و رونمایی‌ها با حداقل نفرات و با رعایت دقیق دستورهای بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعد از دستور مقام تولیت مبنی بر عدم حرکت کاروان شادی با شکل و شمایل سال‌های گذشته با همکاری دوستان در بخش‌های اتومبیل‌رانی و دوچرخه‌سواری، موتورسواری و مواکب و هیئت‌ها حرکت کاروان‌های خودرویی را امشب و فردا در خیابان‌های شهر خواهیم داشت.

کلانترزاده از گلباران هوایی همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم هم خبر داد و تأکید کرد: با همکاری شورای تأمین، نیروی انتظامی، اورژانس و سپاه علی بن ابی طالب(ع) این گلباران هوایی انجام می‌شود.

وی از آغاز کاشت ۶۰۹۰ نهال از روز چهارشنبه بیست و یکم آبان ماه در بوستان یادمان شهدا هم خبر داد و افزود: این پروژه در قالب برنامه‌های ویژه به منظور ابراز ارادت به ایثار و شهادت در قالب کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به دیدار شهردار قم با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به مناسب روز قم، تصریح کرد: سایت انگلیسی شهرداری قم هم با توجه به تدبیر ویژه شهرداری در افزایش اطلاع‌رسانی‌ها در حوزه بین‌الملل در این دیدار رونمایی خواهد شد و همچنین رونمایی کتاب روایت قم و پوستر قم نیز در این دیدار اتفاق می‌افتد.

کلانترزاده در پایان با گرامیداشت یاد مرحوم ابوالفضل سبزعلیان یکی از پرسنل خدوم روابط عمومی شهرداری قم، برای وی آمرزش و غفران الهی طلب کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.