ایجاد جایگاه استقرار کارگران ساختمانی در دو نقطه از شهر

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به طرح ساماندهی کارگران ساختمانی، از ایجاد جایگاه استقرار کارگران ساختمانی در دو نقطه از شهر خبرداد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد جایگاه استقرار کارگران ساختمانی در دو نقطه از شهر
شناسه : 28445 | انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به‌ضرورت ساماندهی کارگران ساختمانی پیش از شروع روزهای سرد و بارانی، اظهار داشت: بر اساس صورت‌جلسه‌ای که در جلسات فرمانداری به دست آمد مقرر شد ساماندهی کارگران ساختمان با همکاری شهرداری قم، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و خانه کارگر انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به مسئولیت شهرداری در این موضوع، افزود: ایجاد شرایط فیزیکی به‌منظور استقرار کارگران ساختمانی بر عهده شهرداری است.

سامع از برپایی ایستگاه‌هایی به‌منظور رفاه حال کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: میدان نبوت و تقاطع عماریاسر و ۱۵ خرداد در حال حاضر به‌عنوان محل استقرار کارگران ساختمانی در نظر گرفته‌شده است و شهرداری اقدام به برپایی جایگاه‌هایی در این دونقطه کرده است.

وی اما ساماندهی واقعی کارگران را در ترویج سیستم نرم‌افزاری خواند و تأکید کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شد انجمن کارگران ساختمانی به‌منظور ساماندهی کارگران و عدم تجمع آن‌ها در اطراف میادین، از طریق سامانه‌ای که در اختیاردارند، اطلاع‌رسانی کامل به کارگران برای ثبت‌نام در سامانه داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم‌نامه پیشنهاد شد توسط انجمن صنفی کارگری برای کارگران اطلاع‌رسانی وسیع انجام و این قشر از جامعه کارگری عضو یک سری گروه‌هایی شوند.

سامع با اشاره به اینکه ساماندهی فیزیکی به‌تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد، گفت: برای اشتغال و ساماندهی کارگران به‌صورت الکترونیکی باید راهکاری اندیشید چراکه استقرار کارگران فصلی در این مکان‌ها درصورتی‌که همراه با یافتن کار روزانه نباشد، سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.