مشکل مسیر دسترسی بوستان ولایت برطرف می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل دفتر فنی استانداری قم از رفع مشکل دسترسی به بوستان ولایت خبر داد و گفت: به‌زودی مسیری موازی اتوبان و در حاشیه بوستان احداث‌شده و تا نمایشگاه بین‌المللی فرش و نمایشگاه بین‌المللی ادامه خواهد داشت که مشکلات دسترسی به این بوستان را مرتفع خواهد کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشکل مسیر دسترسی بوستان ولایت برطرف می‌شود
شناسه : 28120 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» یه نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی رحمان نیا با اشاره به ضرورت دستیابی به استانداردهای جهانی در حوزه فضای سبز، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیران استانی در حوزه فضای سبز مدیریت منابع آبی بوده که با اجرای ۶۰ درصدی طرح جامع آبیاری قم قدم بزرگی در مدیریت منابع آبی برداشته‌شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قم استفاده از پساب تصفیه‌خانه مدول سه را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: خوشبختانه استفاده از گونه‌های گیاهی کم آب‌بر و تصفیه فاضلاب برای تأمین آب در سازمان پارک‌ها و فضای سبز موردتوجه قرارگرفته و استانداری آمادگی همکاری برای تأمین پساب فضای سبز را دارد.

رحمان نیا به جایگاه بوستان ولایت در فضای سبز شهر قم پرداخت و خاطرنشان کرد: بوستان جنگلی به مساحت ۲۰۰ هکتار که ۳۰ هکتار از آن تبدیل به بوستان شهری خواهد شد، یکی از اتفاقات خوب شهری در حوزه فضای سبز بوده که باید احیا و فضای سازی آن سرعت بیشتری پیدا کند.

وی تلاش ۲۰ ساله شهرداری قم را در توسعه بوستان ولایت موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: این بوستان موقعیت مطلوبی در دل کویر داشته و شهرداری قم سالانه هزینه‌های سنگینی را برای توسعه این بوستان انجام داده حتی در بخشی از بوستان بیش از ۳۰ هکتار از گونه های مثمر کاشته شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قم از رفع مشکل دسترسی به این بوستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی مسیری موازی اتوبان و در حاشیه بوستان احداث‌شده و تا نمایشگاه بین‌المللی فرش و نمایشگاه بین‌المللی ادامه خواهد داشت که مشکلات دسترسی به این بوستان را مرتفع خواهد کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.