استفاده از نظرات نخبگان در تدوین برنامه دوم مدیریت شهری

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به مراحل تدوین برنامه دوم مدیریت شهری، از ارسال فرم‌های نظرسنجی به نخبگان به‌منظور استفاده از نظرات آن‌ها در تدوین برنامه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از نظرات نخبگان در تدوین برنامه دوم مدیریت شهری
شناسه : 28111 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به تدوین برنامه دوم مدیریت شهری، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال آخر برنامه اول پنج‌ساله مدیریت شهری قرار داریم به‌منظور تدوین هرچه بهتر برنامه دوم، احصای نظرات نخبگان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: همزمان با این موضوع نظرسنجی از عموم مردم نیز انجام می‌شود که امکان این موضوع در آدرس اینترنتی epoll.qom.ir تا آخر آبان‌ماه فراهم است.

کلانترزاده با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان استان قم برای اجرای نظرسنجی برنامه دوم توسعه شهرداری قم، ادامه داد: در این نظرسنجی، دیدگاه نخبگان قم در تمام سطوح استان در مورد برنامه‌های شهرداری، میزان موفقیت و آسیب‌شناسی فعالیت‌های انجام‌شده و از سوی دیگر نیازهای شهر قم احصا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نظرسنجی‌ها به‌صورت تشریحی انجام می‌شود تا با جزئیات بیشتری از نظرات نخبگان استفاده شود، تأکید کرد: فرم‌های نظرسنجی برای مدارس علمیه داخلی و خارجی، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان قم، کتابخانه‌های تخصصی، پژوهشکده‌ها، دبیرخانه‌ها و مجلس خبرگان ارسال می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از دفاتر نمایندگان، کانون مساجد، بنیاد قم پژوهی، شورای هیئات، بانوان فرهیخته استان و ۷۰۰ نفر از ائمه جماعات استان به‌عنوان دیگر نخبگانی نام برد که از فرم‌های نظرسنجی برای آنها ارسال می‌شود.

کلانترزاده با تأکید بر اهمیت نظرسنجی از سازمان‌های مردم‌نهاد هم تأکید کرد: بخشی از فرم‌های نظرسنجی نیز برای سمن‌های فعالی که در استانداری ثبت‌شده ارسال می‌شود.

به گفته وی در این نظرسنجی تلاش شده از نظرات نخبگان علمی و دانشگاهی، مذهبی، هنری و رسانه‌ای، مسئولان عالی رتبه استان، پزشکان، کانون‌های فرهنگی فعال و تشکل‌های مردمی و فعالین برجسته تجاری و … استفاده شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.