رئیس‌کل دادگستری قم:

رسیدگی به مشکلات اقتصادی رها شده/ مسئولان پای عمل نیستند/ گرانی‌ها به سوءتدبیر ما مسئولان بر‌می‌گردد

شهر بیست/ رئیس‌کل دادگستری قم با بیان اینکه وضعیت قم به شکلی است که اگر در اینجا مشکلات زیاد شود به پای دین نوشته می‌شود، گفت: متأسفانه رسیدگی به مشکلات اقتصادی رها شده و هر فردی در هر عرصه‌ای مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند و هیچ برخوردی با او نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رسیدگی به مشکلات اقتصادی رها شده/ مسئولان پای عمل نیستند/ گرانی‌ها به سوءتدبیر ما مسئولان بر‌می‌گردد
شناسه : 28096 | انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام علی مظفری امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران استان قم که به دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان قم در حرم بانوی کرامت برگزار شد. با بیان اینکه وضعیت قم به شکلی است که اگر در اینجا مشکلات زیاد شود به پای دین نوشته می‌شود، گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا در قم باید از شهرهای دیگر زودتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه رسیدگی به مشکلات اقتصادی رها شده و هر فردی در هر عرصه ای مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند و هیچ برخوردی با او نمی‌شود، افزود: پیشنهاد ما این است که برنامه ویژه اقتصادی را داشته باشیم و برخورد و جدیت در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی و گرانی ها انجام شود تا قدری از مشکلات مردم کم شود.

رئیس‌کل دادگستری قم با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها و ادارات باید در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی همکاری کنند، ادامه داد: همه ما مسئولان حرف می زنیم ولی در مقام عمل آن جوری که از ما انتظار است پای کار نیستیم و اگر ما مسئولین آن جوری که وظیفه شرعی ماست عمل کنیم، مردم هم با ما همراهی می‌کنند زیرا در هر عرصه ای که نیاز به همراهی مردم بوده، کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به اینکه مسئله گرانی و افزایش قیمت‌ها به سوء تدبیر و مدیریت ما مسئولان برمی‌گردد، افزود: یک مجموعه به تنهایی نمی تواند موفق شود و اگر کمیته‌ای در این زمینه تشکیل شود ما حاضریم کمک و از ظرفیت قضایی و دادگستری استفاده کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان قم بیان کرد: از توطئه دشمنان نباید غافل شویم زیرا از هر دری به دنبال فشار هستند و هدف آنها این است که مشکلات را به دین و دیانت مردم و نظام اسلامی نسبت دهند و همه ما وظیفه داریم که با بصیرت فعالیت کنیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.