بوستان شهید زین‌الدین در ایستگاه بهره‌برداری

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم گفت: بوستان شهید زین‌الدین با ۳۰ هزار مترمربع فضای سبز و تفریحی و اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان شهید زین‌الدین در ایستگاه بهره‌برداری
شناسه : 28077 | انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با تأکید بر اهمیت توسعه بوستان‌ها، اظهار داشت: این بوستان توانسته بخشی از نیاز شهرک شهید زین‌الدین در حیطه فضای سبز را رفع کرده و با افتتاح این بوستان، ۳۰ هزار مترمربع فضای سبز و تفریحی در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی، فضای سبز این بوستان را ۱۵ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: سنگ‌فرش انجام‌شده در بوستان شهید زین‌الدین ۸ هزار مترمربع بوده که با توجه به توپوگرافی این بوستان کاری ارزشمند محسوب می‌شود.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به اینکه فضای سبز این بوستان در مرحله کاشت و آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: پله و آب‌نمای بوستان یک هزار و ۵۰۰ متر بوده و بیش از ۳ هزار مترمربع فلاورباکس به‌کاررفته و زمین‌بازی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر در آن طراحی‌شده است.

وی، اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای را در جهت مدیریت منابع آب موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: در بوستان شهید زین‌الدین سیستم آبیاری تحت‌فشار اجراشده و دیواره سبز آن‌یکی از طراحی‌های منحصربه‌فرد در این بوستان است.

اصفهانیان مقدم، اعتبار هزینه شده در این بوستان را عددی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: افتتاح بوستان شهید زین‌الدین در بهبود شرایط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان با طراحی زمین‌بازی تأثیر بسیاری داشته است.

وی، افتتاح پروژه‌های تفریحی و فضای سبز را گامی به سوی کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست که در نهایت قم را به شهری سالم و امن از نظر زیست اجتماعی تبدیل می‌کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.