جشنواره رسانه‌ای شهر ما تمدید نمی‌شود/ ۱۰ روز مانده تا پایان مهلت ارسال آثار

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تمدید نخواهد شد، گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا ۱۵ آبان ماه به دبیرخانه ارسال کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره رسانه‌ای شهر ما تمدید نمی‌شود/ ۱۰ روز مانده تا پایان مهلت ارسال آثار
شناسه : 28066 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با موضوعات تخصصی حوزه شهری پل ارتباطی بین متخصصان، مردم و مدیریت شهری را ایجاد می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، تقویت تعامل بین اصحاب رسانه با مدیریت شهری را عامل پیشبرد برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: برای تدوین برنامه‌های راهبردی شهر نیازمند شنیدن نظرات همه اقشار مختلف جامعه بوده و باید این ارتباط به‌صورت مستمر بین مردم و مدیران برقرار شود.

کلانترزاده از عدم تمدید مجدد تاریخ ارسال آثار خبر داد و تأکید کرد: تا زمان ارسال آثار ۱۰ روز باقی‌مانده و داوطلبان تا تاریخ ۱۵ آبان ماه باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد.

وی با تشریح دوباره قالب‌های جشنواره، خاطرنشان کرد: جشنواره در قالب هفت موضوع تخصصی، سه موضوع عمومی و سه موضوع ویژه طراحی‌شده و درمجموع به بیش از ۴۰ موضوع مسئله شهری می‌پردازد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم موضوعات تخصصی جشنواره را مرور کرد و گفت: حکمرانی و مدیریت اسلامی در شهر، هویت و کالبد شهر، برنامه محوری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی، عمران و آبادانی، ترافیک و حمل‌ونقل، محیط‌زیست شهری، و شهر هوشمند موضوعاتی است که در بخش تخصصی به آن پرداخته می‌شود.

کلانترزاده موضوعات بخش عمومی را مفاهیم ارزشی در مدیریت شهری، جهانشهر و سبک زندگی شهروندان اعلام کرد و ادامه داد: در موضوعات ویژه به مسئله کرونا در شهر، زوایای خاموش مدیریت شهری در افکار عمومی و روز قم توجه شده تا مسائل روز شهر به نگاهی خارج از مجموعه ارزیابی شود.

وی ابراز کرد: تمام خبرنگاران، صاحبان رسانه‌های شهروندی، عکاسان، طراحان پوستر و کاریکاتور، طراحان داده نما، تولیدکنندگان گزارش‌های تصویری، تولیدکنندگان فیلم کوتاه، انیمیشن، پادکست، نویسندگان تحلیل و یادداشت، جامعه دانشگاهی و … می‌تواند در سه بخش تخصصی، عمومی و ویژه شرکت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان مهلت تاریخ ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»  را دوباره یادآور شد و مطرح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs آثار را ارسال کنند.

وی افزود: همچنین در صورت بروز هر مشکل یا سوال، شرکت کنندگان در ساعات اداری می‌توانند با شماره ۳۶۱۰۴۱۱۱-۰۲۵ و در ساعات غیر اداری با شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ در ارتباط باشند.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.