جشنواره رسانه‌ای شهر ما تمدید نمی‌شود/ ۱۰ روز مانده تا پایان مهلت ارسال آثار

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تمدید نخواهد شد، گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا ۱۵ آبان ماه به دبیرخانه ارسال کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره رسانه‌ای شهر ما تمدید نمی‌شود/ ۱۰ روز مانده تا پایان مهلت ارسال آثار
شناسه : 28066 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با موضوعات تخصصی حوزه شهری پل ارتباطی بین متخصصان، مردم و مدیریت شهری را ایجاد می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، تقویت تعامل بین اصحاب رسانه با مدیریت شهری را عامل پیشبرد برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: برای تدوین برنامه‌های راهبردی شهر نیازمند شنیدن نظرات همه اقشار مختلف جامعه بوده و باید این ارتباط به‌صورت مستمر بین مردم و مدیران برقرار شود.

کلانترزاده از عدم تمدید مجدد تاریخ ارسال آثار خبر داد و تأکید کرد: تا زمان ارسال آثار ۱۰ روز باقی‌مانده و داوطلبان تا تاریخ ۱۵ آبان ماه باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد.

وی با تشریح دوباره قالب‌های جشنواره، خاطرنشان کرد: جشنواره در قالب هفت موضوع تخصصی، سه موضوع عمومی و سه موضوع ویژه طراحی‌شده و درمجموع به بیش از ۴۰ موضوع مسئله شهری می‌پردازد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم موضوعات تخصصی جشنواره را مرور کرد و گفت: حکمرانی و مدیریت اسلامی در شهر، هویت و کالبد شهر، برنامه محوری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی، عمران و آبادانی، ترافیک و حمل‌ونقل، محیط‌زیست شهری، و شهر هوشمند موضوعاتی است که در بخش تخصصی به آن پرداخته می‌شود.

کلانترزاده موضوعات بخش عمومی را مفاهیم ارزشی در مدیریت شهری، جهانشهر و سبک زندگی شهروندان اعلام کرد و ادامه داد: در موضوعات ویژه به مسئله کرونا در شهر، زوایای خاموش مدیریت شهری در افکار عمومی و روز قم توجه شده تا مسائل روز شهر به نگاهی خارج از مجموعه ارزیابی شود.

وی ابراز کرد: تمام خبرنگاران، صاحبان رسانه‌های شهروندی، عکاسان، طراحان پوستر و کاریکاتور، طراحان داده نما، تولیدکنندگان گزارش‌های تصویری، تولیدکنندگان فیلم کوتاه، انیمیشن، پادکست، نویسندگان تحلیل و یادداشت، جامعه دانشگاهی و … می‌تواند در سه بخش تخصصی، عمومی و ویژه شرکت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان مهلت تاریخ ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»  را دوباره یادآور شد و مطرح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs آثار را ارسال کنند.

وی افزود: همچنین در صورت بروز هر مشکل یا سوال، شرکت کنندگان در ساعات اداری می‌توانند با شماره ۳۶۱۰۴۱۱۱-۰۲۵ و در ساعات غیر اداری با شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ در ارتباط باشند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.