افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت خدیجه(س) تا سال آینده

شهر بیست/ در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی، رفاهی و آموزشی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) بر تکمیل عملیات ساخت آن تا سال آینده تأکید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت خدیجه(س) تا سال آینده
شناسه : 28053 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت الاسلام زهیر ثباتی در آیین کلنگ زنی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س)، با قدردانی از شهرداری و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: امروز احداث مرکز فرماندهی بهترین اتفاق‌های فرهنگی کشور آغاز شد.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) با تاکید بر اینکه این مجتمع در گام اول به موضوع زیارت می پردازد، افزود: برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه آموزش، برنامه‌ریزی و هدایت برای سنین مختلف در این مرکز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: دوستان ما در ستاد غدیر با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد از دوره‌های گذشته تلاش کرده‌اند تا خلأ موضوعات فرهنگی را رفع کنند و این مرکز می‌تواند به پیشبرد این موضوع کمک کند.

ثباتی با اشاره به پیش بینی بهره‌برداری از مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) تصریح کرد: امیدوار هستیم به فضل الهی این مجتمع تا کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) افزود: آنچه تا امروز اتفاق افتاده، همدلی مسئولان و همراهی خیّران بوده و در آینده هم این همراهی و همدلی را نیاز داریم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.