احداث ۳۰ درصد سازه پارکینگ جنب هتل استقلال

شهر بیست/ مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با اشاره به وضعیت اجرای پروژه پارکینگ جنب هتل استقلال، گفت: حدود ۳۰ درصد سازه احداث و ۲۰ درصد کل پروژه انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث ۳۰ درصد سازه پارکینگ جنب هتل استقلال
شناسه : 28040 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت در جلسه شورای شهرداران با اشاره به وضعیت اجرای پروژه پارکینگ جنب هتل استقلال، اظهار داشت: این پروژه در سه بخش تملک، اجرا و نظارت در حال پیگیری است.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه نظارت پروژه انجام‌شده است، افزود: حدود ۳۰ درصد سازه احداث و ۲۰ درصد کل پروژه انجام‌شده است.

معرفت با اشاره به معارضات موجود در پروژه تصریح کرد: پروژه شامل پارکینگ، تجاری و یک رمپ ورودی می‌شود که در قسمتی که بدنه اصلی است هیچ معارضی نداریم و سرمایه‌گذار می‌تواند با سرعتی بیش از این کار را پیش ببرد.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم به آخرین وضعیت این تملکات اشاره کرد و افزود: در سه مورد از این معارض‌ها شهرداری پول به‌حساب ریخته است، دو مورد در صف اجرای ماده ۸  قرار دارد و دادخواست آن‌ها صادرشده است و یک مورد هم ارجاع شده است.

معرفت با اشاره به اینکه دو مورد در مرحله کارشناسی قرار دارند، تأکید کرد: پروانه پروژه هم رو به اتمام است و به‌زودی صادر می‌شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.