ICU بیمارستان شهدا قم افتتاح شد

شهر بیست/ با حضور مسئولان استان، بخش ICU مرکز آموزشی درمانی شهدا به بهره‌برداری رسید و سی‌تی اسکن این مرکز درمانی نیز راه‌اندازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ICU بیمارستان شهدا قم افتتاح شد
شناسه : 27999 | انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، طی مراسمی با حضور بهرام سرمست استاندار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایس و بخش ICU بیمارستان شهدا قم با ۱۲ تخت به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ورود سه دستگاه سی تی اسکن به استان در هفت ماه اخیر بیان داشت: امروز سی‌تی‌اسکن و بخش ICU مرکز آموزشی درمانی شهدا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این موجب ارتقای خدمات درمانی این مرکز شده است و ما از تهدید کرونا به عنوان فرصتی به منظور تجهیز بیمارستان‌ها بهره گرفتیم.

وی در ادامه یادآور شد: این مرکز به‌عنوان بیمارستان پاک و عاری از کرونای استان محسوب می‌شود و بیشتر بخش‌های تخصصی در این مرکز مستقر شده‏ و امکان پذیرش بیماران تروما هم با توجه به افتتاح این دو بخش فراهم‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص مشکلات بیمارستان شهدا خاطرنشان کرد: با حضور استاندار محترم و جناب آقای دکتر امیرآبادی مشکلات دسترسی به این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با اصلاح مسیرها، دسترسی به این مرکز با سهولت بیشتری صورت گیرد.

قدیر بر ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات مرکز شهدا تأکید کرد و گفت: بنا شد با اتخاذ راه‌کارهای قانونی نسبت به تملک زمین‌های اطراف بیمارستان اقدامات لازم صورت گیرد تا بتوان بخش‌های جدیدی به آن اضافه کرد.

همچنین بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به جدیت مسئولان استان در پیگیری زیرساخت های مراکز درمانی اظهار کرد: خوشبختانه بیمارستان های قم از امکانات خوبی بهره مند هستند.

استاندار قم بحث توسعه و راه دسترسی بیمارستان شاهد را مورد توجه قرار داد و گفت: مقرر شد مشکلات این بیمارستان در کمیسیون های مربوطه مورد پیگیری قرار بگیرند.

سرمست ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مدیران استانی و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی شاهد بروزرسانی و تجهیز بیش از پیش مراکز درمانی استان باشیم.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.