زمین‌ مینی گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) افتتاح شد

شهر بیست/ زمین‌های مینی گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) قم با حضور مسئولان استان و رئیس فدراسیون گلف به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زمین‌ مینی گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) افتتاح شد
شناسه : 27988 | انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، آیین افتتاح زمین‌ مینی گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) واقع در نیروگاه قم با حضور محسن بهشتی معاون امور هماهنگی استانداری قم، حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

محسن بهشتی با اشاره به نوپا بودن ورزش گُلف در استان بیان کرد: با اینکه گُلف قدمتی در استان قم ندارد اما استعدادهای این ورزش در قم توانسته اند در مسابقات کشوری به مدال هم دست پیدا کنند.

وی در این مراسم که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، افزود: طبق صحبت هایی که با شهرداری قم داشته ایم، بنا بر این شد که بخشی از بوستان های قدیمی و جدید استان به این ورزش مفرح اختصاص پیدا کند تا مردم بتوانند بیشتر و بهتر با گلف آشنا شوند.

در این مراسم که با حضور رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و همچنین حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گُلف همراه بود، از مدال آوران گُلف استان قم در سال ۱۳۹۸ تقدیر شد.

همچنین کُلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی در شهر جعفریه بخش خلجستگان و روستای علی آباد بخش جعفریه در کنار افتتاح چهار خانه ورزشی روستایی از دیگر برنامه های امروز اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.