چهارمین محفل مجازی «مهر و ماه» منتشر شد

شهر بیست/ چهارمین محفل مجازی شعرخوانی «مهر و ماه» با حضور شاعران قمی متولد مهر و آبان ماه تولید و در صفحات حوزه هنری قم در فضای مجازی منتشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهارمین محفل مجازی «مهر و ماه» منتشر شد
شناسه : 27955 | انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ به علت گسترش ویروس کرونا محفل شعرخوانی «مهر و ماه» با حضور محدود شاعران قمی، با اجرای محمدجواد شرافت در سالن اجتماعات حوزه هنری قم برگزار و فایل ویدئویی آن در صفحات واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم در فضای مجازی منتشر شد.

 در این محفل که به شاعران متولد مهر و آبان ماه ۱۳۹۹ اختصاص داشت، آرزو ارجمند، سمانه روشنایی، زینب خاکباز مقدم، اعظم معارف‌وند، نورا سادات نمایی، ‌حسن خسروی وقار و مجتبی خرسندی به قرائت آخرین سروده‌های خود با موضوعات مختلف پرداختند.

 فایل ویدئویی این محفل از عصر چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ در صفحات مجازی ادبیات قم در آپارات، اینستاگرام، ایتا و تلگرام به نشانی @adabiatqom در دسترس علاقمندان قرار گرفت. این محفل به زودی به صورت فایل‌های تفکیک شده از شعرخوانی هر یک از شاعران حاضر در مراسم نیز منتشر خواهد شد.

 محفل شعرخوانی مهر و ماه که چندین سال متمادی محل گردهمایی شاعران استان بوده‌، با ورود و گسترش ویروس کرونا در کشور، به شکل مجازی برگزار می‌شود. 

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.