صرف ۲۱ هزار تن آسفالت در معابر منطقه شش قم

شهر بیست/ شهردار منطقه شش قم با اشاره به صرف ۲۱ هزار تن آسفالت به منظور اصلاح و روکش آسفالت معابر و شوارع منطقه، از نیاز دوباره به حداقل ۵۰ درصد از این مقدار برای رفع نیاز منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صرف ۲۱ هزار تن آسفالت در معابر منطقه شش قم
شناسه : 27935 | انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۶ قم، اظهار داشت: آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه با توجه به نیاز منطقه مخصوصا در شوارع فرعی یکی از پروژه‌های مهم منطقه ۶ است.

شهردار منطقه شش قم افزود: با توجه به اینکه در سنوات گذشته بعضی شوارع تازه احداث شده و یا اینکه در بعضی شوارع شبکه فاضلاب اجرا شده است، اصلاح آسفالت معابر و شوارع منطقه ضرورت دارد.

وی با اشاره به سهمیه ۲۱ هزار تنی آسفالت منطقه ۶ شهرداری قم تاکید کرد: اوایل مهرماه این ۲۱ هزار تن سهمیه آسفالت پخش شد. مجددا قرارداد جدید برای خرید آسفالت می‌بندیم چون نیاز منطقه در رابطه با آسفالت بسیار بالاست.

به گفته حسینی، علاوه بر شوارع فرعی روکش آسفالت بلوار حمزه سیدالشهداء در دستور کار بود که انجام شد در مورد بلوار بعثت هم با توجه به کانالی که اجرا شد باید روکش آسفالت اجرا شود.

شهردار منطقه شش قم با بیان اینکه یک سری شوارع دیگر از سطح منطقه نیز روکش آسفالت شده‌اند یا در صف انجام قرار دارند، تصریح کرد: به ۵۰ درصد دیگر از این ۲۱ هزار تن نیاز داریم که بتوانیم فقط ضروریت‌های شوارع منطقه را پوشش بدهیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.