اکران ۴۰ سازه تبلیغاتی به منظور مبارزه با کرونا

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اکران ۴۰ سازه تبلیغاتی تا پایان آذرماه به منظور مقابله با کرونا، از احداث سازه های جدید تا اواسط آبان ماه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران ۴۰ سازه تبلیغاتی به منظور مبارزه با کرونا
شناسه : 27903 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷   پرینت

‌به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به ظرفیت تبلیغات محیطی شهرداری قم، اظهار داشت: تمام سازه‌های تبلیغاتی شهر در اختیار شهرداری قم نیست و بخشی از آنها در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه، مخابرات و ارگان‌های دیگر قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به تبلیغات محیطی مناسبت های اخیر و پیش رو اشاره کرد و افزود: سازه‌های تبلیغاتی مرتبط با هفته وقف و هفته نیروی انتظامی در سطح شهر متناسب با برنامه‌ها اکران شده، در مورد همایش هوش مصنوعی نیز تبلیغات محیطی در حال انجام است.

وی به استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی در مقابله با کرونا هم اشاره کرد و گفت: ۴۰ سازه تبلیغاتی تا پایان آذرماه در سطح شهر قم در مقابله با کرونا تقویت می‌شود و علاوه بر این با همراهی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت رسانه‌ها امیدوار هستیم در فضای مجازی، ظرفیت‌های خوب تبلیغی در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به وجود آوریم.

کلانترزاده به ساختار کلی سازه‌های تبلیغاتی هم اشاره کرد وگفت: دو نوع سازه تبلیغاتی در سطح شهر وجود دارد که یک نوع سازه در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و ویژه مراسم و برنامه‌ها و یا تمثال شهداست که در اختیار چند دستگاه از جمله شهرداری، بنیاد شهید، سپاه و مخابرات است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه سازه‌هایی که در اختیار سازمان فرهنگی است در مراسم و مناسک مورد استفاده قرار می گیرد تصریح کرد: علاوه بر این سازه ها، دسته دوم تعداد سازه‌هایی است که دردست بخش خصوصی قرار دارد.

وی مشارکت بخش خصوصی در تبلیغات محیطی پیشگیری از کرونا در قم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت بخشودگی و تخفیف قابل توجهی در شرایط کرونا برای بخش خصوصی در نظر گرفته‌ایم.

کلانترزاده با تاکید بر اینکه بحران سنگین کرونا نیاز به قدم‌های موثری برای تبلیغات و اطلاع رسانی دارد، خاطرنشان کرد: برای احداث سازه‌های جدید به منظور تبلیغات بیشتر در راستای ریشه کنی کرونا هم اقدام شده، مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و فنداسیون در حال اجراست و اواسط آبان ماه سازه‌های جدید تحویل داده می‌شود.

وی افزود: ایجاد امکانات سازه‌ای و طراحی و نصب بنر دارای هزینه است و اگر دستگاه‌های اجرایی همراهی کنند می‌توانیم بخش زیادی از سازه‌ها را در مورد هشدارهای کرونایی اختصاص دهیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.