پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم رونمایی شد

شهر بیست/ پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم رونمایی شد
شناسه : 27875 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور حجت‌الاسلام آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س)، مهدی تاجیک مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم، محمد حسین رضایی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر و در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که به علت شرایط شیوع ویروس کرونا بدون حضور مدعوین و خبرنگاران برگزار شد، پوستر این جشنواره با حضور پدر شهید ایمانی از شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

مهدی تاجیک طی سخنانی اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم چندین سال پیاپی است که در سطح استان برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره بعد از مرحله استانی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم سعی شده به مسائل و موضوعات بومی استان پرداخته شود، افزود: به دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم این قول را داده‌ایم که خبرنگاران استان امسال نیز همچون سنوات گذشته، تولیدات خوبی در بخش شهدای استان داشته باشند و بخشی از تولیدات ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به شهدا اختصاص داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم ابراز کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که جشنواره بسیج رسانه را جشنواره خود بدانند و با ارسال آثار خود، مشارکت حداکثری در این جشنواره داشته باشند چراکه معتقدیم بسیج بدون حضور اقشار مختلف ازجمله اصحاب رسانه معنایی نخواهد داشت و همین حضور سبب پررنگ‌تر شدن و اعتبار جشنواره ششم خواهد شد.

وی عنوان کرد:در جشنواره ششم علاوه بر اینکه اهداف قبلی همچون شناسایی نخبگان رسانه‌ای و افرادی که در حوزه پوشش خبری و تولید محتوا مشارکت داشتند دنبال می‌شود، هدف اصلی تشویق و ترغیب این عزیزان در جهت پرداختن به موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دغدغه‌های مردمی نیز هست.

تاجیک خاطرنشان کرد: همچنین رویکرد متفاوت امسال این است که علاوه بر مشارکت حداکثری اصحاب رسانه در جشنواره، کیفی سازی در اثرات تولیدشده نیز اتفاق بیفتد و این مهم را به‌عنوان یک برنامه جنبی در دو ماهی که دوره فراخوان ارسال اثر هست در دستور کار قرار خواهیم داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم استان قم و اصحاب رسانه این ظرفیت و قابلیت را دارند که الگوی کشور بوده و سرمنشأ خیرات و برکاتی برای جامعه باشند.

گفتنی است این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان قم با همکاری تمامی رسانه ها و مطبوعات استان قم و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، کنگره شهدای استان قم، سازمان صمت و صداوسیما مرکز قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.