قم باید عاری از آسیب‌های اجتماعی باشد

شهر بیست/ آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت قم به عنوان پایگاه علمی تشیع، گفت: مردم انتظار دارند که قم یک شهر پاک و عاری از آسیب‌های اجتماعی باشد که در این زمینه گرچه مأموران ناجا تلاش های خوبی انجام داده اند اما بایستی بیشتر توجه شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم باید عاری از آسیب‌های اجتماعی باشد
شناسه : 27832 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی، تأکید کرد: مسئله مهمی که باید مورد توجه شما باشد، بحث پیشگیری است چراکه پیشگیری بهتر از درمان است.

وی با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی بایستی عوامل جرم‌زا و آسیب‌زا را در سطح جامعه شناسایی کند و به آنها توجه داشته باشد، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای فرهنگ عمومی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است؛ گرچه سازمان های فرهنگی مانند صدا و سیما و وزارت ارشاد در این خصوص برای ارتقای آموزش همگانی بایستی در کنار نیروی انتظامی قرار بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی یک نیروی محبوب مردمی است و اقدامات آن مورد تایید و حمایت است، گفت: شما بیشترین سطح تماس با مردم را دارید و به همین دلیل اقدامات شایسته شما باعث شده که مردم شما را دوست داشته باشند؛ گرچه عواملی هستند که در کار شما خلل وارد می کنند نبایستی به آنها اعتنا کنید و کار خودتان را انجام دهید.

وی با اشاره و تاکید بر بحث فضای مجازی عنوان داشت: بایستی در مقابل سم پاشی های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کنید گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت قم به عنوان پایگاه علمی تشیع، گفت: مردم انتظار دارند که قم یک شهر پاک و عاری از آسیب های اجتماعی باشد که در این زمینه گرچه همکاران شما تلاش های خوبی انجام داده اند اما بایستی بیشتر توجه شود.

وی عنوان داشت: حفظ نظام عبادت است و نیروی انتظامی سهم مهمی در حفظ نظام جمهوری اسلامی دارد و این حساسیت را باید برای نیروهای تحت امر خود ایجاد کنید.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.