سردار اشتری در قم:

پلیس نگران افزایش سرقت‌های خرد است/ فضای مجازی فضای مطلوبی نیست

شهر بیست/ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور، گفت: نگرانی‌هایی در بحث سرقت‌های خرد داریم که نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی حال حاضر است، لذا ما تمام تلاش خود را جهت کاهش آنها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلیس نگران افزایش سرقت‌های خرد است/ فضای مجازی فضای مطلوبی نیست
شناسه : 27830 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، گفت» الحمدلله  ناجا به لطف الهی و هدایت های رهبری انقلاب و تلاش همه همکاران در اقصی نقاط کشور، با تمام توان در حال خدمت به مردم است.

فرمانده ناجا عنوان داشت: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی وجود ندارد که در همه جا باشد و در عین حال پاسخگوی مردم نیز باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است»، گفت: ما سالانه بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور گفت: نگرانی‌هایی در بحث سرقت های خرد داریم که اینها نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی حال حاضر است لذا ما تمام تلاش خود را جهت کاهش آنها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.

سردار اشتری در ادامه عنوان داشت: در بحث ارتقای مبادی دینی تلاش های زیادی کرده ایم و سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بحث اقدامات ناجا در فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای مجازی فضای مطلوبی نیست، البته ما در برخورد با سایت‌ها و شبکه‌هایی که منشأ داخلی دارند اقدامات بسیار مطلوبی انجام داده ایم اما وظیفه سازمان های دیگر خصوصا وزارت ارتباطات در بحث برخورد با شبکه ها و سایت های خارجی بسیار مهم است.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به اقدامات ناجا در بحث پیشگیری از ویروس کرونا افزود: با تمام امکانات و ظرفیت در کنار وزارت بهداشت و درمان هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.