باند جعل اسناد املاک بلاصاحب در قم منهدم شد

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: اعضای باند پنج نفره جعل اسناد املاک بلاصاحب در قم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند که اسناد جعلی قابل‌توجهی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال از منزل آن‌ها کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باند جعل اسناد املاک بلاصاحب در قم منهدم شد
شناسه : 27801 | انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سند سازی جعلی زمین‌های بلا صاحب و اخذ سند تک برگی و فروش آن به دیگران می‌کنند، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیت آن در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه طی تحقیقات تخلفات در این زمینه محرز شد، بنابراین کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی استان ابتدا متهم اصلی و سپس چهار تَن از همدستانش را دستگیر کردند که با اعتراف افراد به بزه انتسابی، اسناد جعلی قابل توجهی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال از منزل‌شان کشف شد.

وی گفت: در ادامه تحقیق‌ها مشخص شد اسناد جعلی توسط دفتر اسناد رسمی در یکی از استان‌های همجوار به ثبت رسیده و اسناد دیگری نیز متعلق به سایر استان‌ها در آن دفتر خانه جعل شده است، بنابراین به ثبت اسناد استان اعلام تا اقدام قانونی در این خصوص صورت گیرد.

میرفیضی در ادامه برای پیشگیری از تخلف‌ها و جرایم، بر شناسایی املاکی که فاقد سند مالکیت بوده و تعیین تکلیف آنها و نیز متصل شدن تمامی دفترخانه‌های اسناد رسمی در سراسر کشور به یکدیگر و به ادارات ثبت به صورت آنلاین، تاکید کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.