مدیرکل جدید امور زندان‌های قم معرفی شد/ تأکید رئیس دادگستری قم بر تفکیک مجرمان و بدهکاران مالی

شهر بیست/ رئیس کل دادگستری استان قم در مراسم معارفه مدیرکل جدید امور زندان‌های قم با تأکید بر اینکه در استان قم هیچ زندانی مهریه نداریم، گفت: زندان جای مجرمین و افرادی است که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند نه جای افرادی که بدهکار مالی هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل جدید امور زندان‌های قم معرفی شد/ تأکید رئیس دادگستری قم بر تفکیک مجرمان و بدهکاران مالی
شناسه : 27797 | انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در مراسمی با حضور مهدی فراهانی سرپرست معاونت قضایی و اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌های کشور، حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری قم و جمعی از مدیران دستگاه قضایی قم، از خدمات رضا رستمی سرپرست اداره کل زندان‌های قم قدردانی و سید عبدالله مرتضوی به سمت مدیرکل امور زندان‌های استان قم منصوب شد.

حجت‌ا‌لاسلام رستمی کمتر از سه ماه مسئولیت سرپرستی اداره‌کل زندان‌های قم را عهده‌دار بود. او هفتم مردادماه به جای حجت‌الاسلام تهامی، سرپرست این اداره شده بود.

https://qom.iribnews.ir/files/fa/news/1399/7/27/5477440_331.jpg

بر اساس اعلام خبرگزاری صداوسیمای قم، مهدی فراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌های کشور در این مراسم ضمن تشکر از زحمات سرپرست سابق اداره‌کل زندان‌های قم گفت: قم در عرف مردم، قلب نظام جمهوری اسلامی ایران است و از مدیریت جدید انتظار می‌رود از این پتانسیل برای معرفی این شهر بعنوان الگو در تمام زمینه‌ها بهره ببرد.

وی با اشاره به اینکه قم در آمار قتل به نسبت تعداد زندان، پایین‌ترین آمار را دارد افزود : ما باید کاری کنیم که قم در تمام آمار‌های مثبت جایگاه نخست را داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم گفت: در استان قم هیچ زندانی مهریه نداریم چرا که زندان جای مجرمین و افرادی است که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند نه جای افرادی که بدهکار مالی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تاکید کرد: بازداشت بدهکاران مالی که آزادی آن‌ها هیچ صدمه‌ای به امنیت جامعه وارد نمی‌کند به مصلحت نیست.

وی مبارزه با قاچاق مواد مخدر را مهمترین مسئ له دادگستری دانست و افزود: برخورد جدی با قاچاقچیان در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: طبق دستورالعمل جدید، زندانیان مواد مخدر باید جداسازی و در قسمت جدا نگهداری شوند که نشان از اهمیت مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.