نصب تجهیزات ترافیکی در ۶ منطقه شهری قم

شهر بیست/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به شناسایی مناطق حادثه‌خیز در سطح شهر، ایمن‌سازی مناطق یک، سه، چهار، پنج، هفت و هشت انجام‌شده و تا هفته آینده مناطق دو و شش نیز تکمیل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب تجهیزات ترافیکی در ۶ منطقه شهری قم
شناسه : 27793 | انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با تأکید بر ایمن‌سازی معابر اصلی و خیابان‌ها، اظهار داشت: نصب تجهیزات ترافیکی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بوده چرا که در کنار فرهنگ‌سازی برای ارتقاء کیفیت ترافیکی شهر باید زیرساخت‌های آن نیز فراهم باشد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب تجهیزات ترافیکی در ۶ منطقه شهرداری خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راهور مناطق حادثه‌خیز شناسایی‌شده و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی در دستور کار قرارگرفته است.

ذاکریان، نصب گل‌میخ و دیگر وسایل آشکارسازی را نمونه‌ای از تجهیزات نصب‌شده عنوان کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از تلفات ثبت‌شده به علت برخورد سر راننده با جدول بوده که با نصب بشکه‌های ایمنی پرشده با آب و ماسه و همچنین گل‌میخ ایمن‌سازی شده است.

وی ادامه داد: در گام نخست نقاط حادثه‌خیز به کم‌خطر و پرخطر تقسیم‌شده و سپس اقدامات لازم انجام‌شده و تاکنون مناطق یک، سه، چهار، پنج، هفت و هشت ایمن‌سازی شده و تا هفته آینده مناطق دو و شش نیز تکمیل می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یکی از معابر پرخطر را بلوار شهید سردار سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایمن‌سازی این بلوار به پایان رسیده و با توجه به گزارش پلیس راهور با نصب تابلوهای جدید مشکلات دید در شب مسیر نیز رفع شده است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.