مدیرکل تأمین اجتماعی قم خبر داد

افزایش بیست برابری جمعیت بیمه شدگان قم

شهر بیست/ مدیرکل تأمین اجتماعی قم با اشاره به جمعیت 293 هزار نفری جمعیت استان در سال 1357 و جمعیت یک میلیون و سیصدهزاری نفری امروز، گفت: جمعیت بازنشستگان 120 برابر و جمعیت بیمه شدگان 20 برابر افزایش پیدا کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش بیست برابری جمعیت بیمه شدگان قم
شناسه : 2779 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی اصغر دادخواه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۵۹درصد جمعیت قم متشکل از ۳۷ هزار خانوار، زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: چهار شعبه اصلی، پنج کارگزاری و دو شعبه اقماری به ارائه سرویس و خدمات به جامعه هدف می پردازند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم با تأکید بر اینکه در ۹ ماهه اول سال، ۷۰۰ هزار دفترچه درمانی صادر و تأمین اعتبار شده است، افزود: امیدوار هستیم کارت سلامت برای سال های آتی شکل بگیرد و نیاز نباشد ۷۵۰ هزار بیمه شده به مراکز ما برای دریافت دفترچه مراجعه کنند.

دادخواه در مقایسه آماری از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۷، گفت: قم در سال ۱۳۵۷، دو مرکز بیمه ای و درمانی داشته است و امروز ۱۸ مرکز درمانی دارد که نشان از افزایش ۹ برابری است.

وی با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی در سال ۱۳۵۷ اصلاً وجود نداشته است، افزود: در سال ۱۳۹۷، ۱۸ هزار و ۵۰۰ بیمه شده و همراه با خانوار ۹۰ هزار نفر هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم با اشاره به اینکه ۹۷۰ کارگاه در سال ۱۳۵۷ زیرپوشش بودند، افزود: امروز این تعداد به ۱۳ هزار و ۲۰۰ کارگاه افزایش پیدا کرده است.

دادخواه با اشاره به جمعیت ۲۹۳ هزار نفری جمعیت استان در سال ۱۳۵۷ و جمعیت یک میلیون و سیصدهزاری نفری امروز، گفت: جمعیت بازنشستگان ۱۲۰ برابر و جمعیت بیمه شدگان ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به آماده شدن ساختمان شعبه ۲ تامین اجتماعی، اعتبار هزینه شده برای آن را ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این شعبه که در بلوار ۱۵ خرداد قم واقع و در دهه فجر به بهره برداری می رسد، میز خدمت ایجاد و در بدو مراجعه ارباب رجوع به شکل هماهنگ و منظم راهنمایی های لازم ارائه به آنان ارائه می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم افزود: نظیر همین طرح برای شهرک پردیسان نیز در دستور کار است و در صورت تأمین اعتبار در سال ۹۸ اجرا می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.