تکمیل پل ۹ دی با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد تومان

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از تکمیل پل ۹دی در سال جاری خبر داد و گفت: رمپ D پل به عنوان آخرین بخش پروژه در حال تکمیل بوده و اعتبار تکمیل آن عددی بیش از پنج میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل پل ۹ دی با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد تومان
شناسه : 27788 | انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به نهضت افتتاح پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹ اظهار داشت: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌ها تا پایان سال ۹۹ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری قم است.

شهردار منطقه دو قم، پروژه پل ۹ دی را یکی از پروژه‌های شاخص این منطقه دانست و افزود: بخشی از این پل در سال گذشته تکمیل‌شده و در حال حاضر رمپ D در حال اجرا بوده و به‌زودی تکمیل می‌شود.

رحیمی، اعتبار تکمیل این پل را بیش از پنج میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این اعتبار علاوه بر تکمیل رمپ و لوپ‌های پل برای تجهیز آسانسور و تسهیل رفت‌وآمد در بلوار امام رضا(ع) هزینه شده است.

وی، مشخصات کلی پروژه را تشریح کرد و گفت: طول کوله پل ۱۶۶ متر و عرض کوله ۸.۷ متر است و با توجه به طول ۷۹ متری و عرض ۸.۷ متری عرشه، سه‌پایه و کوله برای آن طراحی‌شده است.

شهردار منطقه دو قم ادامه داد: برای اجرای پل ۱۸ شمع زیر پل و کوله آن اجراشده که ایمنی و سلامت پل را تضمین کرده و امیدواریم به‌زودی پل ۹ دی به‌صورت کامل به بهره‌برداری رسیده و وارد مدار ترافیکی منطقه شود.

رحیمی در پایان مشکلات پروژه را نیز مطرح کرد و یادآور شد: این پروژه نیز مانند سایر پروژه‌ها معارض تیر برق در RD1 داشته و همچنین چاه‌های ریزشی RD2 نیز باید موردبازنگری قرارگرفته و ایمن‌سازی می‌شد.

نوشته های مشابه
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.