مدیر شعب بانک رفاه قم:

بانک رفاه به عنوان بانک سلامت شناخته می شود

شهر بیست/ مدیر شعب بانک رفاه قم گفت: این بانک به دلیل اقدامات مثبت و سازنده ای که در حوزه سلامت انجام داده است، به عنوان بانک سلامت در کشور شناخته می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بانک رفاه به عنوان بانک سلامت شناخته می شود
شناسه : 2777 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ابراهیم اسکندری مدیر شعب بانک رفاه قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بانک رفاه در سال ۱۳۳۹ با سرمایه اولیه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه کارگری در کشور تأسیس شد و تا سال ۱۳۸۹، این سرمایه بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده اما از سال ۸۹ تا به امروز بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد ریال شده است و سرمایه چهل هزار میلیاردی نیز در آستانه ثبت است.

وی افزود: بانک رفاه در ابتدا ماهیت کاملاً دولتی داشت و سرمایه دار عمده آن دولت و تأمین اجتماعی بود اما از سال ۱۳۸۹ به عنوان بانک خصوصی در شورای پول و اعتبار شناخته شد و در حال حاضر به عنوان شرکت سهامی عام بانک رفاه به ثبت رسیده است.

مدیر شعب بانک رفاه قم تصریح کرد: بانک رفاه طی یک دهه اخیر به طور متوسط در سطح کشور بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی سالانه داشته است.

اسکندری افزود: نگاه بانک در تمام این مدت در جهت همگامی و همراهی با دولت بوده است که در جهت حفظ و ایجاد اشتغال بوده است؛ بانک رفاه هم در پرداخت تسهیلات و هم در کمک و مساعدت با بخش های تولیدی که به بانک بدهکار هستند، نگاه مثبتی داشته است.

وی یادآور شد: مجموعه های بزرگی نظیر دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تأمین اجتماعی، مدیریت درمان، اسناد پزشکی و بیمه سلامت از جمله سازمان های مورد تعامل بانک رفاه هستند که به عنوان بانک عامل آنها شناخته می شود.

مدیر شعب بانک رفاه قم تصریح کرد: بانک رفاه طی چندسال اخیر به دلیل اقدامات مثبت و سازنده ای که در حوزه سلامت انجام داده است، به عنوان بانک سلامت در کشور شناخته می شود.

اسکندری افزود: بانک رفاه قم در حال حاضر با ۱۱ شعبه در سطح شهر قم و هشت باجه در دستگاه ها وسازمان های مورد تعامل با ۱۲۱ نفر نیروی انسانی رسمی و ۲۲ نفر غیر رسمی فعالیت می کند و بالغ بر ۳۲ هزار خانواده مستمری بگیر تحت پوشش برای پرداخت حقوق دارد.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تسهیلات پرداختی در سه سال اخیر بوده که از این مبلغ بالغ بر ۲۸۰۰ میلیارد با نگاه حفظ اشتغال به خصوص رویکرد حوزه سلامت پرداخت شده است و بالغ بر ۶۰۰ میلیارد در قالب تسهیلات قرض الحسنه بوده است.

مدیر شعب بانک رفاه قم افزود: قرض الحسنه هایی که بانک پرداخت می کند مبتنی بر قرض الحسنه ازدواج، وجوه اداره شده سازمان تأمین اجتماعی، قرض الحسنه اشتغال زایی کمیته امداد و بهزیستی است.

وی خاطرنشان کرد: این بانک در چند طرح مشخص نظیر احداث بیمارستان فرقانی مشارکت داشته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.