توزیع ۶۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش مواسات قم

شهر بیست/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ویژه ماه‌های محرم و صفر در مصلای قدس شهر قم توزیع شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۶۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش مواسات قم
شناسه : 27719 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سرهنگ امیر جعفری اظهار کرد: با تلاش ۳۲ حوزه بسیج شهرستان قم، تعداد پنج هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مذکور توزیع شد.

وی گفت: همچنین تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی سپاه امام علی‌ابن‌ابیطالب(ع) استان قم در این رزمایش بین محرومان توزیع شد که در مجموع تعداد بسته های کمک معیشتی اهدایی به ۶ هزار و ۵۰۰ بسته می رسد.

وی با بیان اینکه نیازمندان در بخش های گوناگون در محله های مختلف قم، توسط بسیج شناسایی شده اند، بیان کرد: علاوه بر بسته های معیشتی مذکور، در زمینه های دیگر نیز مانند توزیع غذای گرم به افراد نیازمند کمک می شود.

جعفری با اشاره به مشارکت تمامی رده های بسیج شهرستان قم در این رزمایش گفت: این برنامه، سومین مرحله از رزمایش مذکور است که به صورت متمرکز انجام می شود، ضمن آن‌که توسط بسیج محلات، به صورت جداگانه و در سطح محلی نیز کمک های مومنانه دیگر انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم خاطرنشان کرد: عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های بسیج قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و اهدای آنان به قشرهای کم‌درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند، در قالب رزمایش مواسات و همدلی اقدام کرده ایم.

وی همچنین از توزیع هزاران بسته کمک معیشتی توسط رده های بسیج به صورت جزیی و در مرحله های متعدد خبر داد و گفت: بسیج، خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظیفه های خود می داند و حمایت از نیازمندان را، تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.