امنیت شغل مهم‌ترین دغدغه نیروهای قراردادی شهرداری است

شهر بیست/ مديركل منابع انسانی شهرداری قم از بازديد دوره‌ای در شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه قم و پيگيری مسائل و مشكلات منابع انسانی آنها خبر داد و گفت: امنیت شغل مهم‌ترین دغدغه نیروهای قراردادی شهرداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امنیت شغل مهم‌ترین دغدغه نیروهای قراردادی شهرداری است
شناسه : 27668 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید علی بیگدلی از پیگیری نیازهای کارکنان شهرداری قم به صورت مستمر خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور، بازدیدهایی از شهرداری‌های مناطق مختلف شهرداری قم صورت گرفته و مشکلات، وضعیت و انتظارات منابع انسانی شهرداری مناطق بررسی می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم به هدف از برگزاری بازدیدهای دوره‌ای از شهرداری مناطق اشاره کرد و افزود: بررسی مسائل و مشکلات کارمندان و منابع انسانی از جمله مسائل رفاهی، سلامت، قرادادها، امنیت شغلی و مسائلی از این دست، از جمله اهداف این بازدیدهاست.

بیگدلی با تشریح فرایند این بازدیدها ادامه داد: در این بازدیدهای دوره‌ای، ابتدا طی جلسه ای با حضور شهردار، معاون پشتیبانی و رئیس امور اداری هر منطقه، مسائل کلی نیروی انسانی با توجه به مختصات همان منطقه بررسی و سپس از تک تک واحدهای ستادی و عملیاتی از جمله نواحی مختلف بازدید می‌شود.

وی افزود: تاکنون مناطق، ۵ تا ۸ مورد بازدید قرار گرفته‌اند و چهار منطقه یک تا ۴ نیز در برنامه بازدید قرار دارند.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به مهم‌ترین مشکلات منابع انسانی مناطق، افزود: امنیت شغلی برای نیروهایی که قرارداد موقت دارند از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات است. علاوه بر این، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، توسعه خدمات رفاهی و مشکلات و محدودیت های موجود در  فضای اداری در برخی حوزه ها در بعضی مناطق از جمله مهم ترین مباحثی است که در این بازدیدها مطرح شده‌اند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات نیروی انسانی مناطق در همین بازدیدها رفع شده‌اند، تصریح کرد: مسائلی که نیاز به اقدام بعدی دارند، در دستور کار اداره کل قرار می‌گیرند و در مورد مسائلی نیز که فراتر از سطح شهرداری است، پیگیری‌های لازم به صورت مستمر از مراجع مرتبط صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.