دستگیری ۳۰ سارق در طرح «فتح»

شهر بیست/ جانشین فرمانده انتظامی قم از اجرای طرح فتح با دستگیری ۳۰ سارق، ۱۶ اراذل و اوباش و ۱۷ خرده فروش مواد مخدر در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری ۳۰ سارق در طرح «فتح»
شناسه : 27476 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فتح در استان طی ۴۸ ساعت گذشته طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت، سارقان، خرده فروشان مواد افیونی و اراذل و اوباش در محلات آلوده شهر قم اجرا شد.

وی گفت: حاصل اجرای این طرح ۳۰ نفر سارق دستگیر و ۳۶ فقره انواع سرقت اعم از خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: ۱۷ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و یک کیلو و ۵۰۰گرم انواع مواد افیونی کشف شده و با دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در اتوبان “قم-تهران” ۳۶ کیلو تریاک نیز کشف شد.

اسماعیلی گفت: در راستای اجرای طرح فتح ۱۶ نفر اراذل و اوباش که با سلاح سرد نزاع دسته جمعی به راه انداخته بودند دستگیر و تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همچنین مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان نیز از ۲۹۵ واحد صنفی بازدید و به ۱۰۰ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده و ۷ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

وی افزود: ۸ دستگاه خودرو قاچاق بر نیز در این طرح توقیف که ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق برابر نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال است.

اسماعیلی در ادامه از استمرار طرح های پلیس در روزهای آتی خبر داد و تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند پلیس با حمایت دستگاه قضائی و پشتوانه مردم با قاطعیت در اسرع وقت با آن ها برخورد می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه طرح های پلیس که در سطح استان اجرا می شود برای ایجاد امنیت و خواسته و مطالبه عمومی بحق مردم است به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.