لزوم اختصاص بودجه برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام کوه خضر

شهر بیست/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: طرح جامع یادمان شهدای کوه خضر طراحی شده و به تصویب رسیده و امیدواریم با اختصاص ردیف بودجه، ساخت این طرح هرچه زودتر انجام پذیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم اختصاص بودجه برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام کوه خضر
شناسه : 27468 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، حجت الاسلام علی لقمان‌پور با بیان اینکه یادمان شهدای کوه خضر نبی، هیئت امنا دارد و طرح جامعی برای این یادمان در نظر گرفته شده است، گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، طرح جامع یادمان شهدای کوه خضر را طراحی کرده و این طرح توسط کمیته فنی مستقر در شورای شهر به تصویب رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در ادامه با اشاره به تصویب طرح جامع یادمان شهدای کوه خضر توسط هیأت امنا و ابلاغ آن، افزود: مجموعه شورای شهر و سپاه در این زمینه فعال هستند تا ان‌شاءالله طرح‌های تصویب شده این یادمان به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر این نکته که یادمان شهدای کوه خضر نبی با یادمان‌های دیگر در استان به دلیل موقعیت مکانی و مجاورت کوه خضر نبی(ع) متفاوت است، یادآور شد: این ویژگی‌ها ما را نمی‌تواند به تنهایی در ساخت این یادمان پیش ببرد و مسئولین استان و شهر و هیئت امنای یادمان شهدای کوه خضر نبی (ع) همه سعی بر این داریم که طرح جامع این یادمان اجرا شود.

لقمان‌پور با بیان اینکه مردم در بحث ساماندهی طرح یادمان شهدای کوه خضر نبی از ما خواسته‌هایی را دارند که به حق و درست است، گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی که وجود دارد از سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان درخواست کمک کردیم که برای این طرح جامع ردیف بودجه در نظر گرفته شود و امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شرمنده شهدا نشویم.

خاطرنشان می‌شود دامنه کوه خضر نبی که از سال ۸۱، پیکر چهارده شهید گمنام دفاع مقدس را در دل خود جای داده، به محل زیارت مسافران و مجاوران تبدیل شده و از آن به عنوان حرم شهدای گمنام یاد می‌شود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.