تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تا نیمه آبان‌ماه

شهر بیست/ دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با صدور بیانیه‌ای، مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره را تا پانزدهم آبان ماه سال جاری تمدید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تا نیمه آبان‌ماه
شناسه : 27453 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با صدور بیانیه‌ای تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره و افزایش تعداد آثار هر شرکت کننده را اعلام کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با انتخاب شعار« شهروند هوشمند و مطالبه‌گر» در روزهای نخست مردادماه امسال فراخوان شد تا طلیعه ورود به قرن جدید شمسی با تغییر نگاه میان مردم و رسانه‌ها نسبت به مدیریت شهری و افزایش مشارکت شهروندی شکل بگیرد.

نظر به استقبال صورت گرفته از این جشنواره و با توجه به قرار گرفتن در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، مهلت ارسال آثار در این جشنواره که قبلاً تا ۱۵ مهر ماه تمدید شده بود مجدداً تا نیمه آبان ماه تمدید می‌شود تا فرصت کافی برای تمامی اصحاب خبر و رسانه، هنرمندان، جامعه علمی و دانشگاهی، فعالان فضای مجازی و شهروندان علاقه‌مند فراهم شود.

شایان ذکر است بازه انتشار آثار ارسالی نیز تا ۱۵ آبان ماه تمدید می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۱۷ بخش اصلی و بخش ویژه رسانه‌های شهروندی به دبیرخانه جشنواره از طُرُق اعلام شده ارسال نمایند.

همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر رسیده به دبیرخانه و با توجه به هدف جشنواره در جلب مشارکت حداکثری، تعداد ارسال آثار توسط هر فرد با موضوعات متفاوت از سه اثر به پنج اثر ارتقاء می‌یابد.

ضمن تقدیر از اصحاب محترم رسانه، هنرمندان و شهروندان علاقه‌مند به حوزه مدیریت شهری، از همگان درخواست داریم برای ثبت نام در نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» به درگاه اینترنتی جشنواره به نشانی  WWW.Qom.ir/mfs مراجعه نمایند.

همچنین در صورت بروز هر مشکل یا سوال شرکت‌کنندگان در ساعات اداری می‌توانند با شماره ۳۶۱۰۴۱۱۱-۰۲۵ و در ساعات غیر اداری با شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ از طریق پیام‌رسان ایتا و واتساپ در ارتباط باشند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.