تصویب راه دسترسی بیمارستان «نور» از جاده قدیم جمکران

شهر بیست/ هشتمین جلسه کمیته فنی ترافیک شهرداری قم با تصویب بیش از هشت مصوبه و اجازه دسترسی به بیمارستان نور از جاده قدیم جمکران برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصویب راه دسترسی بیمارستان «نور» از جاده قدیم جمکران
شناسه : 27391 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، هشتمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک به ریاست عباس ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در سالن رضوان شهرداری قم با حضور کارشناسان و نمایندگان پلیس راهور، اداره کل راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب و نماینده سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سایر ارگان‌ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه درخواست حفاری گذر جدّا منتهی به خیابان انقلاب و خیابان شیخ انصاری در بلوار شهید کریمی برای عملیات عمرانی فاضلاب از طرف شرکت آب و فاضلاب موردبررسی قرارگرفته و با توجه به اهمیت و عمق حفاری بازدید میدانی و تکمیل اطلاعات و تصویب نحوه اجرایی شدن آن به جلسه بعد موکول شد.

سپس اخذ مجوز تردد میکسر از طرف معاونت اجرایی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) از ساعت ۱۱ شب تا ۹ صبح تصویب شد.

در ادامه جلسه مدیرعامل نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر اصلاح و رفع نواقص یکی از کوچه‌های عمار یاسر به طول ۳۰۰ متر را مطرح کرده و برای مدت ۱۰ روز مجوز دریافت کرد.

سازمان قطار شهری نیز برای عملیات کابل‌کشی خط انتقال برق اصلی مترو از پست اختصاصی نواب به سمت خیابان مطهری به طول ۳ هزار و ۱۰۰ متر با نصب سه مفصل به فاصله یک هزار متر درخواست مجوز داشت.

کمیته فنی ترافیک به مدت یک ماه بدون انسداد مسیر و با اطلاع پلیس راهور برای حفاری به عمق۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر در حاشیه پیاده راه و بدون امکان تمدید مجوز لازم را صادر کرد.

سپس درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نصب سه تابلوی هدایت مسیر موردبررسی قرار گرفت و با تذکر عباس ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مبنی بر عدم امکان نصب بیش از یک تابلو مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه نسبت به هرس درختان برای بهبود دید تابلوهای راهنمایی و رانندگی هماهنگی‌های لازم با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم انجام‌شده و به مدت یک هفته رئیس فضای سبز و مسئول ترافیک هر منطقه موظف به بازدید از خیابان‌ها و تهیه لیست شدند.

اخذ مجوز اجرای شبکه فیبر نوری به مدت یک سال از دیگر مصوبات این جلسه بود که سازمان فاوا برای ۱۹۰ کیلومتر زیرساخت شهر هوشمند نیاز به نصب ۱۴۰۰ کابینت در سطح شهر دارد.

در این طرح سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم مکلف شد بعد از انجام حفاری در همان روز ترمیم را نیز انجام داده و با همکاری پلیس راهور از روز قبل به اهالی خیابان اطلاع‌رسانی کند.

در پایان نیز درخواست مدیرکل دفتر فنی استانداری قم مبنی بر احداث راه دسترسی به بیمارستان نور مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به شیب بلوار آیت‌الله بروجردی و خطرات احتمالی دسترسی به بیمارستان از جاده قدیم جمکران تصویب شد.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.