مدیرکل محیط زیست قم به پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» پیوست

شهر بیست/ در پنجمین هفته از اجرای طرح «سه شنبه‌های بدون خودرو» در قم، مدیرکل حفاظت محیط زیست به همراه تعدادی از کارکنان این اداره کل با دوچرخه در محل کار حضور یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل محیط زیست قم به پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» پیوست
شناسه : 27371 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، در ادامه اجرای طرح «سه شنبه های بدون خودرو» در شهر مقدس قم، امروز مدیرکل حفاظت محیط زیست به همراه تعدادی از کارکنان این اداره کل طی برنامه ای نمادین با دوچرخه به محل کار آمدند.

بر اساس این گزارش، این برنامه با حضور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان، مسئولان سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری و جمعی از کارکنان اداره کل، اعضای هیئت دوچرخه سواری و فعالان زیست محیطی استان قم از میدان جانبازان تا میدان ارتش به انجام رسید.

سید رضا موسوی مشکینی در حاشیه اجرای این برنامه، بر ضرورت آموزش و فرهنگسازی در رابطه با استفاده هرچه کمتر از وسایل نقلیه شخصی تأکید کرد و گفت: شهروندان باید برای کاهش آلودگی هوا هرچه کمتر از خودرو و موتورسیکلت استفاده کرده و استفاده از وسایل نقلیه عمومی، دوچرخه سواری و پیاده روی را جایگزین آن کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح «سه شنبه های بدون خودرو» در کلانشهر قم، این اقدام را بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت: امروز برای تأمین سلامت عمومی جامعه و دستیابی به شهری پاک و سالم، همه مردم و مسؤولان باید همکاری، همدلی و مشارکت جدی داشته باشند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.