آمادگی افزایش پذیرش متوفیان کرونایی در آرامستان بهشت معصومه(س)

شهر بیست/ مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: سازمان آرامستان‌ها برای شرایط بحرانی در آمادگی کامل است و ظرفیت‌سازی مناسبی در زمینه پذیرش و دفن اموات انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی افزایش پذیرش متوفیان کرونایی در آرامستان بهشت معصومه(س)
شناسه : 27308 | انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به اهمیت ساماندهی دستفروشان، اظهار کرد: با دستگاه‌های استانی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل استقرار دستفروشان محلی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: در این زمینه تعدادی از دستفروشان ساماندهی شده و تعدادی در روز بازارها جمع‌آوری‌شده‌اند، البته پیشنهاد شده دستفروشان نیازمند با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به سمت عرضه ماسک بهداشتی هدایت و ساماندهی شوند.

رحیمی با اشاره به الکترونیکی نمودن خدمات، گفت: به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا باید خدمات قابل‌ارائه به شهروندان، الکترونیکی و فعالیت‌هایی که در فضای دیجیتال انجام می‌شود توسعه یابد.

وی اضافه کرد: در این راستا باید خدمات قابل‌ارائه به شهروندان در معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها به‌صورت الکترونیکی شود و وظیفه الکترونیکی کردن خدمات را سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برعهده‌گرفته است که در این زمینه اقدامات خوب و مثمرثمری انجام‌شده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به فوت‌های ناشی از بیماری کرونا، ابراز کرد: سازمان آرامستان‌ها برای شرایط بحرانی در آمادگی کامل شامل نیازهای سخت‌افزاری، نیازهای تجهیزات حفاظتی و تأمین نیروی انسانی بوده و ظرفیت‌سازی مناسبی در زمینه پذیرش و دفن اموات انجام‌شده است.

رحیمی با تأکید بر اهمیت ارزیابی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های اداری، گفت: چک‌لیست ارزیابی پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های اداری برای کلیه ساختمان‌ها و همچنین لیست کلیه ساختمان‌های اداری شهرداری تهیه و گزارش آن به‌صورت هفتگی توسط ناظرین تکمیل و به ستاد مدیریت بحران شهرداری ارسال می‌شود.

وی عنوان داشت: وضعیت سلامت رانندگان اتوبوس، تاکسی درون‌شهری و اتوبوس‌های برون‌شهری توسط ناظرین سازمان‌های مربوطه بر اساس دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغ‌شده سلامت کارکنان کنترل و ارزیابی می‌شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به سلامت پاکبان‌ها و باغبان‌ها، تأکید کرد: کلیه شرکت‌های خدماتی و فضای سبز موظف به ارزیابی وضعیت سلامت پاکبان‌ها و باغبان‌ها قبل از شروع فعالیت‌های روزانه هستند.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.