هیئت‌های اندیشه‌ورز شهرداری قم تشکیل می‌شود

شهر بیست/ رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز (اتاق فکر شهرداری قم) با مراکز علمی و پژوهشی استان و با مشارکت دانشگاه قم و پردیس فارابی دانشگاه تهران تشکیل می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هیئت‌های اندیشه‌ورز شهرداری قم تشکیل می‌شود
شناسه : 27242 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همایون یزدان‌پناه با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم در جهت هوشمندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی و علمی استان و کشور، اظهار داشت: در این راستا اتاق‌های فکر شهرداری با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و با مشارکت دانشگاه قم و پردیس فارابی تهران تشکیل شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: نشست‌های متعددی در چند حوزه مهم مدیریت شهری برگزار شده که از این میان موضوعاتی چون خدمات شهری، حمل و نقل شهری و همچنین مدیریت و برنامه‌ریزی شهر، به عنوان مسائل مهم و محوری پیشتاز بوده‌اند و در هیئت‌های اندیشه ورز مورد بررسی علمی قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: موضوعات و مسائل مهم دیگری همچون فنی، عمرانی، درآمد پایدار و اقتصاد شهری، فرهنگی، اجتماعی و همچنین شهرسازی و معماری شهری نیز از جمله مواردی هستند که در هیئت‌های اندیشه‌ورز  مربوطه مورد بررسی‌های علمی و پژوهشی قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم خاطرنشان کرد: اگر بررسی علمی مسائل شهری در میان‌مدت و بلند‌مدت در یک زمان مثلا ۵ تا ۱۰ سال ادامه یافته و نهادینه شوند، قطعا به حول و قوه الهی اتفاقات خوبی در تعامل مراکز علمی و پژوهشی با حوزه اجرایی یعنی شهرداری ایجاد می‌شود.

وی گفت: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و اتاق فکر شهرداری قم گرچه با مراکز علمی و پژوهشی استانی است ولی در واقع یک  اقدام ملی و در سطح کشور تلقی می شود و آثار و برکات زیادی برای کلیه شهرهای کشور  در این تعامل (نخبگان علمی و پژوهشی با مسئولین اجرایی شهر)  به دست می‌آید.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.