صنوف آرایشی قم ملزم به حضور فروشنده خانم شدند

شهر بیست/ دادستان قم از لزوم حضور فروشندگان خانم در تمامی فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان خبر داد و این تصمیم را در راستای پیگیری دغدغه‌های مردم متدین قم و حسب شکایات متعدد مردمی عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صنوف آرایشی قم ملزم به حضور فروشنده خانم شدند
شناسه : 27101 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، حجت الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم بیان داشت: در راستای پیگیری مطالبات و دغدغه های مردم متدین قم و حسب شکایات متعدد مردمی، لزوم حضور فروشنده زن در تمامی فروشگاه های لوازم آرایشی استان، به سازمان صمت، اتاق اصناف استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان ابلاغ شد.

وی ضمن اشاره به تبعات و آسیب‌های جدی مرتبط با حضور فروشنده آقا در فروشگاه های تهیه و توزیع و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی مرتبط با بانوان و حسب گزارش‌های واصله به حوزه دادستانی، گفت: تمامی صنوف آرایشی طبق بندهای ۹و ۱۸ اساسنامه ضوابط داخلی اتحادیه صنف خرازان و صنوف وابسته استان و در راستای اجرایی شدن بخش هایی از قانون حجاب و عفاف در سطح استان، موظف به حضور مباشر خانم با تأییدیه اداره اماکن در فروشگاه های لوازم آرایشی استان هستند.

دادستان قم تأکید کرد: در صورت تخلف واحدهای صنفی، حسب قانون با متخلفان برخورد و نسبت به اخطار کتبی و پلمب آن اقدام خواهد شد.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صورت گرفته را به قرارگاه دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در دادسرای ساحلی و یا به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ در پیام‌رسان‌ ایتا ارسال کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.