بازسازی رمپ ویلچر ۱۱ دستگاه اتوبوس در شهر قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازسازی رمپ ویلچر ۱۱ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس خریداری‌شده در سال گذشته مناسب ویلچر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازسازی رمپ ویلچر ۱۱ دستگاه اتوبوس در شهر قم
شناسه : 27001 | انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با توجه به اهمیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات به‌روز، اظهار داشت: برای کاهش تردد خودروهای شخصی در سطح شهر و تشویق مردم در استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی باید خدماتی بروزی به مردم ارائه دهیم.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر لزوم نوسازی اتوبوس‌ها، افزود: سال گذشته توانستیم ۱۱۰ دستگاه اتوبوس نو خریداری کنیم اما با توجه به قیمت اتوبوس‌ها و عدم پرداخت یارانه دولتی در این بخش، نوسازی اتوبوس‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

یزدی از نوسازی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: برای نوسازی کل ناوگان اتوبوسرانی قم باید ۴۰۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شود که در مرحله نخست ۱۰۰ دستگاه آن تحویل داده‌شده و ۱۶۰ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است.

وی، بازسازی اتوبوس‌ها برای استفاده از معلولان را یکی از دغدغه‌های سازمان اتوبوسرانی دانست و بیان کرد: اتوبوس‌هایی خریداری‌شده با برند عقاب افشان با توجه به ارتفاع کم ورودی آن‌ها از سطح زمین دارای رمپ ویلچر است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، مناسب‌سازی اتوبوس‌های در حال بازسازی جهت کاربری کم‌توانان جسمی را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: متأسفانه تعدادی از اتوبوس‌ها به علت دارا بودن پله امکان نصب رمپ برای استفاده ویلچر را ندارند.

یزدی از بازسازی رمپ دستی در ۱۱ دستگاه اتوبوس خبر داد و بیان کرد: برای ۱۱ دستگاه از این ناوگان در سال ۱۳۹۴ رمپ دستی نصب‌شده است که در مراحل بازسازی تعمیرات رمپ آن‌ها نیز انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.